Gå til innhold

Bug med gryph og snowball :P

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og noen kamerater skulle til Shouthshore fra IF her om dagen, det som skjedde da var at når jeg valgte mitt mål på karte dit jeg skulle og begynte å fly i noen sekunder, men rett etter at jeg tok av me gryphen, kastet en kompis snøball på meg, da kom jeg direkte til southshore.

Først trodde vi at det var engangs tilfelle, men vi prøvde det engang til... og akkurat det samme skjedde :p

Så det viser seg at når man kater snøball på folk som tar av me gryph, kommer rett til dit de skulle :p

Har ikke lest om noe lignende her på forumet, men si ifra hvis dere har opplevd det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jepp.. samme med Deviate Fish, om du får en Transform til YARR, eller noe slikt.. så kommer du direkte fram.. greit å ha når man skal fly langt,

Darkshore->Theramore = ca 9 min.

bruk en fisk, og det tar 10 sec:)

5494180[/snapback]

Tar det ikke nærmere 11-12 min til Theramore? Da er det jo bare en enda større grunn til å bruke det :D

EDIT: Også jeg som solgte all deviate fishen min i går..

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hmm. Vil dette også fungere med Orb Of Deception?

Har hatt denne banked i omtrent et halvt år.. Kanskje på høy tid å ta den frem igjen? ^^

Lenke til kommentar

Det snøball trikse skjedde med meg. Var når jeg akkurat hadde startet å spille wow, og skulle fra IF it loch modan med min dwarf warrior.

Plutselig fløy det en snøball etter meg, og i neste øyblikk var jeg i loch modan.

Skjønte ingen ting, men tenkte ikke noe mer over det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...