jojo1717 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Opera lukket av seg selv noen ganger når jeg var inne i en VG-artikkel får jeg blar tilbake til forsiden. Det var faktisk en venn som fortalte det samme før det skjedde med meg.. VG-sider begynner å bli kvalme når det gjelder "bakgrunnsreklamer"! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Uten feilmelding, vinduet bare forsvinner? Det samme har skjedd hos meg på to forskjellige pc-er. Når du nevner det, så er det muligens pga vg.no. Skal prøve å legge inn en support request på den der... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Testa akkurat no og fekk samme problem. Kjem greit inn på hovudsida og inn på ein artikkel, men med ein gang eg går tilbake til hovudsida forsvinner Opera. Ingen feilmelding eller pop-up. Er garantert VG som er feilen. Er lei av all reklamen over alt, kunne dei ikkje haldt seg til bokser her og der`? Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Måtte teste jeg også. Samme skjedde her Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har ikke samme problemet, men NSB flashen overtar bakgrunnen og gjør forsiden mindre og ser generelt dumt ut.. Legger ved skjermdump Hvilke versjoner av opera kjører folket? Version 8.51 Build 7712 Platform Win32 System Windows XP Java Sun Java Runtime Environment version 1.5 XHTML+Voice Plug-in not loaded Hva med flash? (gidder ikke å sjekke dette selv akkurat nå - kanskje i morgen) Dette lukter i alle fall som exploit/farlig feil. Kan kanskje misbrukes på et eller annet vis? I alle fall ikke bra reklame for opera om det er operas feil. PS. Sjekk om dere får samme feil med IE og FireFox Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har ingen problemer med 8.5. Vet ikke om jeg forstod det rett: gå til vg.no gå ut og inn av artikler og tilbake til forsiden? Opera lukker seg i alle fall ikke her. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hm har ikke samme problemet, og jeg bruker Opera 8.51.. men så har jeg ads.vg.basefarm.net og flash.vg.no satt til 127.0.0.1 i hosts fila mi også da Og på en annen side så åpner jeg aldri linker direkte i hovedvinduet når jeg leser nettaviser.. shift+klikker alle linkene jeg vil lese, så leser jeg dem en etter en mens de laster i bakgrunnen. Endret 25. januar 2006 av Xoduz Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Argh!! Nå skjer det igjen.. Altså: Åpne Opera, gå inn til vg-side. Velg en artikkel.. Og så gå tilbake... Så forsvinner opera i det stille uten noen tilbakemeldinger... En bug hos Opera eller så har NSB-reklame hos VG noe djevelsk funksjon? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Samme skjedde her. Win XP Pro Engelsk med SP2 Opera - Version 8.51 - Build 7712 Hmm, rapportere til Opera og VG kanskje? EDIT - Var NSB flash i hele bakgrunnen når jeg testet. Endret 27. januar 2006 av Zimon Lenke til kommentar
jihn Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 samme for meg med VG, opera bare lukker seg... :/ Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 prøv å skru av noen ting på quick preferences (F12) jeg hadde ikke noe problem Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Sjekk hva dere har av plug-ins (Tools - Advanced - Plug-ins). Opera grafser til seg alt den finner, også FireFox sine. Det er fare for at det kan lage kluss hvis det blir for mye. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Samme skjer her også. Irriterende... Opera version: 8.51 build 7712 Sun Java version: 1.5.0_06 Flash versjon: 7,0,61,0 OS: Windows XP SP2 Antivirus: Panda Antivirus Titanium 2006 Spyware: Microsoft Antispyware Opera Plugins: - Windows Media Player Plug-in Dynamic Link Library - Shockwave Flash - Microsoft® DRM Når eg deaktiverer plugins i Opera klarer eg ikke å fremprovosere feilen. Så feilen er i tilknyttning til en av disse. Er det mulig å fjerne enkelte av de, eller kan eg kun slå av alle? Endret 27. januar 2006 av nomore Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Og slik ser det ut hjemme, hvor det ikke skjer så ofte. Opera version: 8.51 build 7700 Sun Java version: 1.5.0_02 Flash versjon: 7,0,19,0 OS: Windows XP SP2 Antivirus: Panda Antivirus Titanium 2006 Spyware: Microsoft Antispyware Opera Plugins: - Windows Media Player Plug-in Dynamic Link Library - Shockwave Flash - Microsoft® DRM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå