Tee_Kay Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Noen som vet hvorfor pcen rebooter seg helt automatisk ? Ikke noe varsel eller noe, går bare rett av. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Mest sannsynlig maskinvarefeil, for lite strøm eller varmeutvikling. Kan du skrive litt om systemet ditt kanskje? Og følg dette tipset slik at feilmeldingen kommer opp. Noter den neste gang det skjer. ---------------------------- Gå til: Kontrollpanelet -> System -> fanen Avansert -> velg Instillinger i Oppstart og Gjenoppretting I feltet Systemfeil, fjern haken ved "automatisk start maskinen på nytt. Da vil du i det minste få opp feilmeldingen som er grunnen til at maskinen starter på nytt av seg selv. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Hmm, kan problemet være jeg bruker Azurerus ? Dette skjedde aldri når jeg ikke brukte det. Men etter jeg begynte og bruke det begynte pcen å reboote seg selv. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ikke umulig, men tviler litt. Men få notert den feilmeldingen så blir det sikkert litt lettere å finne ut av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå