goggen Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Damn....jeg er ingen rakketforsker tydeligvis; noen som har dette tidsuret fra Clas Ohlson? Skal bruke det til å regulere et akvarielys, men skjønner pokker ikke åssen den funker, har lest bruksanvisning 5 ganger. Knappen på siden kan stå i posisjon "I" eller "klokkesymbol", og plata med tallene kan vris. Hva gjør jeg om jeg vil ha lyset på kl 10.00 og av 23.00? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Du bare vrir til pila peker på det klokken er nå. Feks. 21.00 , så trykker du inn den knappen som er foran det klokkeslettet du vil at den skal aktiveres, så setter du den bare på klokkesymbolet. Så skulle den funke! Lenke til kommentar
goggen Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Hmmmm....men jeg har ingen knapp? Bare denne bryteren...eller har jeg missa noe? Lenke til kommentar
goggen Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Aha! nå ser jeg at det er noen knaster der ja, men da må man se godt ja - jeg som har holdt på å trykke på selve skiva og ikke skjønt en s...t! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå