Cutthroat Bill Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det er sant! Det skjedde med meg en gang! 5599554[/snapback] Ja, det er rimelig kult! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Denne er gammel, men..; Visste du at man ikke kan slikke seg selv på albuen? 5536029[/snapback] det er ikke sant for det så jeg på tven nemelig, på discovery faktisk. det derre mythbusters lignende programmet. 5601279[/snapback] Jeg har blitt lurt! Hvordan klarte de det?? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Denne er gammel, men..; Visste du at man ikke kan slikke seg selv på albuen? 5536029[/snapback] Haha! Jeg får det til! Edit: er det er godt eller et dårlig tegn? Endret 14. februar 2006 av premium Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Haha! Jeg får det til! Edit: er det er godt eller et dårlig tegn? 5601610[/snapback] Det kan umulig være bra He he.. Hvordan klarer du det da?? Ta et bilde når du gjør det og legg det inn her! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Haha! Jeg får det til! Edit: er det er godt eller et dårlig tegn? 5601610[/snapback] Det kan umulig være bra He he.. Hvordan klarer du det da?? Ta et bilde når du gjør det og legg det inn her! 5601644[/snapback] Ikke noe bilde nei. Jeg ser så rar ut når jeg gjør det. Hemmeligheten er å kunne ta skulderen bakover litt lenger enn det er normalt. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ikke noe bilde nei. Jeg ser så rar ut når jeg gjør det. Hemmeligheten er å kunne ta skulderen bakover litt lenger enn det er normalt. 5603416[/snapback] Søren og.. dette mysteriet må jeg finne ut av. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Om du er spesiellt interressert i albueslikkingsbilder, så søk etter lick elbow på google:P Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Om du er spesiellt interressert i albueslikkingsbilder, så søk etter lick elbow på google:P 5603796[/snapback] Gjorde nettopp det, og fant følgende: Elbow LickingContrary to popular urban legend, it is quite possible to lick your own elbow. Guinness World Records receives about five claims a day for this and we would like to stress the following point: being able to lick your own elbow is not, in any sense, a world record. If you're one of the admittedly rare few who can lick your elbow, save it for the water cooler. Please don't email us! Of course, if you have a super-long tongue – longer than the current tongue world record – then we'll be happy to get our tape measure out! Kilde: http://www.guinnessworldrecords.com/conten...?recordid=48925 Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Visste du at en blåhval utløser ca 400 liter sæd under samleie. ca 40 liter havner i partneren, de resterende 360 literene ender i havet... Bare hvis du lurte på hvorfor havet smaker salt... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Visste du at Coca Cola fungerer utmerket som "medisin" hvis du har vondt i magen. Endret 22. april 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå