Cutthroat Bill Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det tror jeg på. Hender jeg også gjør det, men ikke fordi jeg tror det er slik det skrives i alle fall. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Visste du at om du legger alle kablene/wirene fra verdens lengste bro i Asia - ville den nådd hele 7 ganger rundt jorden? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg tviler patience..tviiiler.. Kilde? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Visste du at den grå space-tasten på et keytronic tastatur er jordet, og derav lynet som er tegnet på tasten. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Visste du at den grå space-tasten på et keytronic tastatur er jordet, og derav lynet som er tegnet på tasten. 5501838[/snapback] Virkelig? Jeg har alltid trodd at det var et salgstriks.... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg tviler patience..tviiiler.. Kilde? 5501792[/snapback] He he, ikke så rart.. Kilde: [] National Geographics - Extreme Constructions på kabeltv. Sikkert flere som har sett den episoden.. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Visste dere at vi som gidder ta oss tid til å svare på denne tråden sannsynligvis har for lite å gjøre? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Visste dere at vi som gidder ta oss tid til å svare på denne tråden sannsynligvis har for lite å gjøre? 5502701[/snapback] På lik linje med 90% av medlemmene her inne *Bombe* Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Visste dere at nordmenn suger i norsk? Vi ligger faktisk sinnsSykt langt nede på lista over land med god morsmålskompetanse. Vi er verst på ord deling, jeg går å spiser og når jeg stod opp i dag... Skal ta en ordentlig en også. Visste du at de fleste linjaler ikke har korrekt centimetermål? På sånne billiglinjaler virker det faktisk ganske selvgjort. Skal du måle nøyaktig, bør du kjøpe en profesjonell tommestokk! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Visste dere at nordmenn suger i norsk? Vi ligger faktisk sinnsSykt langt nede på lista over land med god morsmålskompetanse. Vi er verst på ord deling, jeg går å spiser og når jeg stod opp i dag... Skal ta en ordentlig en også. Visste du at de fleste linjaler ikke har korrekt centimetermål? På sånne billiglinjaler virker det faktisk ganske selvgjort. Skal du måle nøyaktig, bør du kjøpe en profesjonell tommestokk! 5510552[/snapback] At nordmenn suger i Norsk ser man ikke minst her inne på forumet. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Viste dere at det gjør vondt og slikke på en glodvarm stekeplate? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Nei, det visste jeg ikke. Må prøves. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Viste dere at det gjør vondt og slikke på en glodvarm stekeplate? 5510986[/snapback] Det er jo bare helt vanvittig! skal tipse VG Lenke til kommentar
cerbafiver Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Viste dere att Warez, P2P, FTP og Torrent er ulovlig... Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Viste dere at ca. 25% av alle hettemåker er homosexuelle? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Viste dere at ca. 25% av alle hettemåker er homosexuelle? 5513623[/snapback] Se, DET kaller jeg et kvalitetsfaktum. Flere slike! EDIT: Legger til et, jeg: Visste dere at sauer ikke kan svømme fordi de tar inn vann bak? Endret 28. januar 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 :!: :!: Trodde de ikke kunne svømme fordi ullen ble for tung... tok vist feil jeg... :!: Lenke til kommentar
Strutsen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Visste dere, går ut i fra at det er noen som har prøvd som leser dette, at det går an å velte kuer som sover. He he, de bare faller. Mine kilder er sikre... Lenke til kommentar
supra_92 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Visste dere at det ikke går an å gå over et basseng med vann ! ! ! Men at det går an å gå over et passeng med vanilje saus ? Så sant, så sant Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 viste dere at det er få som vet at det skal være Å foran ord i infinitiv og ikke OG, men om du spør noen hva som er infinitivs merket svarer nok de fleste Å alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå