Gå til innhold

Hvordan på skjermbilde over på prosjektor?

martinxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Sitter og skal kjøre en powerpoint presentasjon, men får det ikke til. Jeg får til å bruke prosektorn til utvidet skrivebordsbakrgrunn, men ikke som standarskjerm.

Kan noen hjelpe meg? er "litt" krise  :blush:

5492834[/snapback]

Det er helt sikkert for seint, men prøv å gå inn i desktop properties, og se på skjerminstillingene der. Etter jeg fikk nytt grafikkkort så var det der jeg bestemte hvorvidt en eventuel ekstra skjerm skulle vise dualscreen, eller strekke bilde over to skjermer etc.

Ellers er det den evigfine F5+altGR, om det funker da...

Må sies at jeg har hatt mine problerer med projektorer som ikke har lyst å koble seg til diverse PCer. ;)

Lenke til kommentar

Alt for sent, men til neste gang kanskje?

I Powerpoint kan du faktisk velge hvilken skjerm presentasjonen skal kjoeres paa. Saa paa baerbare kan du vise notatsiden paa mens prosjektoeren tilkobla VGA utgangen viser selve presentasjonen. Denne finner du i "Slide Show"/"Set up Show" skjermen (aner ikke hva den heter i norsk Powerpoint desverre men det er den tredje menyen fra hoyre (*Slide Show* - Window - Help)

Ellers bruker lapp'er aa ha en hurtigtast kombo som unundindur nevner (FN+F5 eller lignende) som veksler mellom LCD, Ekstern, LCD+Ekstern osv.

Ellers kan du proeve aa disable den interne skjermen i kontrol panel/skjerminstillinger.

-

Per Christian

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...