martinxx Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei Sitter og skal kjøre en powerpoint presentasjon, men får det ikke til. Jeg får til å bruke prosektorn til utvidet skrivebordsbakrgrunn, men ikke som standarskjerm. Kan noen hjelpe meg? er "litt" krise Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 HeiSitter og skal kjøre en powerpoint presentasjon, men får det ikke til. Jeg får til å bruke prosektorn til utvidet skrivebordsbakrgrunn, men ikke som standarskjerm. Kan noen hjelpe meg? er "litt" krise 5492834[/snapback] Det er helt sikkert for seint, men prøv å gå inn i desktop properties, og se på skjerminstillingene der. Etter jeg fikk nytt grafikkkort så var det der jeg bestemte hvorvidt en eventuel ekstra skjerm skulle vise dualscreen, eller strekke bilde over to skjermer etc. Ellers er det den evigfine F5+altGR, om det funker da... Må sies at jeg har hatt mine problerer med projektorer som ikke har lyst å koble seg til diverse PCer. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Alt for sent, men til neste gang kanskje? I Powerpoint kan du faktisk velge hvilken skjerm presentasjonen skal kjoeres paa. Saa paa baerbare kan du vise notatsiden paa mens prosjektoeren tilkobla VGA utgangen viser selve presentasjonen. Denne finner du i "Slide Show"/"Set up Show" skjermen (aner ikke hva den heter i norsk Powerpoint desverre men det er den tredje menyen fra hoyre (*Slide Show* - Window - Help) Ellers bruker lapp'er aa ha en hurtigtast kombo som unundindur nevner (FN+F5 eller lignende) som veksler mellom LCD, Ekstern, LCD+Ekstern osv. Ellers kan du proeve aa disable den interne skjermen i kontrol panel/skjerminstillinger. - Per Christian Endret 28. januar 2006 av Flippo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå