besatt Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) jeg har en NEC cd/dvd_rw stasjon, sånn at alt er i en stasjon. Den har funka helt fint før, men etter at den har vært inne på "sjekk" hos en spesialist, men det var bare pga. skjermkortet.. etter det tar ikke cd rommet brente cder av en eller annen merkelig grunn.. jeg har testa, vanlig musikk cd plater, driver cder osv. og det funker. Men når jeg setter inn en brenne cd så står det bare at cden er tom, eller så regerer den ikke. Cdene funker på andre maskiner i huset, så det er ikke noe gale med cd'ene vertfall.. Noen som vet hva jeg kan teste, eller som vet svaret? STOR takk =) Endret 24. januar 2006 av besatt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvis den ble slik etter at den var til "sjekk", så har du krav på en ny. Sjekk innstillingene for jumpere. Lenke til kommentar
besatt Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 selve pcn var på sjekk ang. skjermkortet.. ingenting med NEC'en som han sjekket tror jeg.. men funka før den var der inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå