mattjin Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Etter at jeg byttet skjermkortet kom det fram en beskjed om at det er skjedd store endringer i hardwaren og at jeg må aktivere windowsen på nytt innen 3 dager. Jeg trykker på''aktiver windows'' ikonet og så står det ''kontrolerer tilkobling''. Så kommer det en beskjed om at serialen min er feil og jeg må skrive inn en korrekt serial. Jeg gjør det men det funker ikke likevel! . det som er det rare er at jeg har orginal serial! er det noen som kan hjelpe!! Jeg har Windows XP professional service pack 2 Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Da tror jeg du må ringe Microsoft Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg trykker på''aktiver windows'' ikonet og så står det ''kontrolerer tilkobling''. Så kommer det en beskjed om at serialen min er feil og jeg må skrive inn en korrekt serial. Jeg gjør det men det funker ikke likevel! 5492727[/snapback] Du er nødt til å på en eller annen måte ha skrevet inn et feil serienummer, ellers hadde du ikke fått den meldingen. Er du HELT SIKKER på at serienummeret du skriver inn er nøyaktig det samme som sto på boksen til XPCDen da du kjøpte den. Slike meldinger dukker jo ikke opp uten grunn. Hvis du har mistet boksen og serienummeret hjelper det nok ikke mye å ringe til Microsoft. Det eneste som kan hjelpe deg da er kanskje om du har kvitteringen fra kjøpet, slik at du kan høre om butikken du kjøpte Win i kan hjelpe deg... Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 jeg har serialen på et klistremerke som limt på pc'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå