Melvin Snerken Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har du god råd? Trekk kabbiset med ekte ku skinn.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Eller stikk til en bonde som lager kuskinn Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Bønder lager ikke kuskinn... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Bønder lager ikke kuskinn... 6035358[/snapback] Joda, noen av dem så. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) neida, jeg har ikke peil, bare det at familien min har drevet et garveri i over 50 år... Endret 4. mai 2006 av kezoom Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Kutt OTen. Kuskinn eller ei. Mannen i gata kan vel lage kuskinn hvis han/hun vil og kan! BTW, fin reklame kezoom.. On-topic: Det å kle et kabinett i plysj er fullt mulig, men konsekvenser i form av økt varme og et helvettes renhold er kanskje noe en del ikke er så opptatt av. I verstefall gjør det ann å klippe ned plysj'n eller bare bruke den på deler av kabinettet og ikke hele. Skinn synes jeg hadde vært drittøft, med detaljer med børst stål look f.eks... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Kutt OTen. Kuskinn eller ei. Mannen i gata kan vel lage kuskinn hvis han/hun vil og kan! BTW, fin reklame kezoom.. 6048166[/snapback] Mannen i gata lager vel strengt tatt ikke kuskinn... Men han kan behandle kuskinnet... On topic: Saueskinn hadde vært kult da.. Men det blir jo plysj også.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Lage, behandle, whatever (liker egentlig ikke det uttrykket, men det passer godt nå).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå