tralala2k Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Noen som vet om det er farlig å kle kabinettet med plysj, på side dekslene og fronter? vil plysjet lede strøm? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det går helt fint! Tror ikke at alle de som har gjort det hadde gjort det om det hadde vært et problem. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvilket kabinet har du da? Det kan sikkert oppkomme statisk elektrisitet i plysjen, men det har vel ikke noe å si når den er festet på metalplater? Det blir vel nesten som gjording? Lenke til kommentar
tralala2k Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 http://www.3dfxcool.no/product_info.php?cP...6b58a1992347ccd har et sånt kabinett:=) Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei. Plysj leder ikke strøm men isolerer varme, skal ikke være noe farligt å kle cd.rom deksler med dette men tror ikke jeg ville ha kledd hele pc med dette, blir varmt i lengden. har sett noe alla dette før og han slet med varme etter en stund pluss støv som samlet seg i dette. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Holder plysj så godt på varmen? Ville da tro at så lenge du har bra med luftgjennomstrømning så vil det funke fint men. Vet ikke helt jeg da... Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Holder plysj så godt på varmen? Ville da tro at så lenge du har bra med luftgjennomstrømning så vil det funke fint men. Vet ikke helt jeg da... 5493681[/snapback] så lenge veggene i kassen blir varme noe som kan skje, altså ikke sånn varme da men litt lunkne, plysj er jo som et teppe på en måte så det sier seg jo selv at varmen blir pakket inn. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Joa, men dørene er vel ganske så lukket fra før av? En del kabinetter har jo bare lufte hull i front og bak... Jeg har flere eksempler på det. Funker bra det, tror ikke plysjen vil holde sånn ekstra mye på varmen? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Joa, men dørene er vel ganske så lukket fra før av? En del kabinetter har jo bare lufte hull i front og bak... Jeg har flere eksempler på det. Funker bra det, tror ikke plysjen vil holde sånn ekstra mye på varmen? 5493712[/snapback] Ja du er inne på noe der, hm tenkte ikke på det med dører, nei da skal det vel gå bra tror jeg ja, takk for at korekterte meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Plysj røyter og støver noe inn i h... Tror ikke det ville vært ideelt å hatt ved siden av seg over en laaaang periode sånn som en PC blir. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Nei, det kan du si. Er noe herk, men mange LANere ser bare på det som noe som er dritkonge og som de fleste andre ikke har! Men trådstarter kan vel heller bruke plysj på mindre steder på kabinettet. Eventuelt klippe ut en logo og klippe ned håra litt og lime på sidevinduet etter å fjerna det spindelvevet er hva det for noe over plexien? Det tror jeg hadde blitt ganske tøft, spesielt med litt beslysning bak. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Plysj røyter og støver noe inn i h...Tror ikke det ville vært ideelt å hatt ved siden av seg over en laaaang periode sånn som en PC blir. 5493817[/snapback] Det er nok sant. Blir nok mye støv av det etterhvert, hvis jeg ikke tar feil så tiltrekker plysj en del støv? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Plysj finnes i flere katogorier da, det jeg tenkte på er et slikt stoff de bruker i vaner og slikt, dette stoffet er ikke langhåret men helt slett Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ååå, sant. Men det blir en del støv der uansett? Lenke til kommentar
tralala2k Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 noen som vet hvor jeg kan få tak i plysj? vært å surra rundt hele byen her,men finner ikke:S noen som har en link på internett? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hobbyforretning, bokhandler..? Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 er det noen som vet om en butikk som har dette (helst kjede) Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg ville heller kledd inn kabinettet i ekte skinn.. hehe... DET hadde vært passe harry/tøft. Legg inn litt polstring under skinnet og kanskje knapper ala Winchester-sofa. Lækkert. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Plysj er et stoff. Du må gå i en butikk som selger stoff. Der har de plysj. Dette tror jeg går helt fint, jeg, men det er jo ikke helt min stil. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Litt av en bump. En tekstilbutikk er logisk, eventuelt en hobbyforretning. Gule Sider er din venn! Her i Drammen har vi Stoff & Stil som er ledende i Norge. Et svææært lokale med alt mellom himmel og jord av dilldall til symøtet og for moddere. Et kabinett i skinn har jeg tenkt på, men ville heller ha holdt meg til detaljer i skinn. Powerknapp f.eks. og kanskje brønndeksel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå