skeletor_ Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei. Holder for tiden på med videoproduksjon på skolen. Går 2IDA (VK1 idrettsfag) og da er videoproduksjon noe vi må igjennom delvis synkronisert med en periodeplan for trening som vi også holder på med nå. Jeg har fotball fordypning og jeg trenger derfor noen gode videoklipp til min videoproduksjon. Noen som har peiling på noen sider på nettet som har mange og gode videoklipp. Bør være relativt høy kvalitet på klippene. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Nrk.no har et arkiv med scoringer og kamprapporter fra fjorårdets sesong og tilbake til 2002. Endret 24. januar 2006 av Fez Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) SoccerPulse forumet er der du finner det meste. Du må vere registrert, men det tar ikkje lang tid. Du har eigen kategori der du kan requeste klipp av ein kamp, scoring osv. Endret 24. januar 2006 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå