killerbill Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har nå tatt systemgjennopprettning av en HP maskin da det var fucked up. Det lå masse viktige ting på "Mine dokumenter" og jeg regnet med den bare ville instalere XP på nytt. Og det meste er der av programmer og mapper og sånt, men ikke det som var inne på "mine dokumenter". Noen som vet hvor dette er henne? Tror det ligger på den delen av harddisken som HP har skrivd "Systemgjennopprettning" på. Men hvordan kan jeg se hva som er på den?! Vær så snill å hjelp! Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Har du sjekket under C:\Documents and settings\ her skal det ligge en mappe for hver bruker som noen gang har vært pålogget (med mindre det ble slettet under gjennopprettingen). Se etter mapper som heter My Documents/Mine Dokumenter under hver "profil" mulig at de heter "Brukernavn"'s documents også. Jeg har forutsatt at Documents and settings og my documents ligger på standard plassering. Dersom du ikke finner det kan du prøve å søke etter en fil du vet skal ligge der (velg at du skal søk i skjulte mapper under avanserte alternativer). Endret 24. januar 2006 av Pengu Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg fant noen dokumenter, men fant ikke de jeg var mest på jakt etter :S Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 *bump* ingen som vet hvor bildene og sånt har tatt turen hen? :S Lenke til kommentar
hiper Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 prøv og søke etter dem!! Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Gjort, men finner ikke noe :S Jeg tror dem har havnet inne i HP's partisjon...... (dem har laget en lite partisjon på neon gb som de kaller systemgjennopprettning) Mener at den tok backup før den statte i gang ;S Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Når du bruker systemgjennoppretting kjøre du pcen tilbake i tid på en måte. Da velger du en dato maskinen var helt fin, da vil dokumenter og programmer som var installert etter den datoen bli slettet! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hva slags oppretting gjorde du? Var det og legge inn igjen OS fra image så vil jeg tro at alt på C ble slettet, eller snakker du om funksjonen i XP? Husk og _alltid_ ta backup før du gjør slike ting, ellers vil du få svi før eller siden. Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Brukte HP sin egne systemgjennopprettning, den slette ikke noe på c tror jeg da gb'ene på disken ikke har forandret seg noe. Vet jeg skal ta backup men dataen klikka og jeg kom ikke inn på den så jeg kunne ikke fått gjort det :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå