benbeni89 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Lurer på om det er noen som har noen sånne lister? Jeg ser det er noen på qxl.no som selger sånne...Men lurte på om det var noen som viste om noen som du ikke må betale for da?? TakK! Lenke til kommentar
lax Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 For det første: Slike lister er ingen vits i å få tak i. Så vidt jeg kan forstå inneholder jo slike lister bare adresser til forskjellige firma rundt om i verden. Så må du kontakte firmaene, lyve om at du er interresert i å kjøpe tusenvis av deres produkter, og muligens får du et gratis prøveprodukt. For det andre: Når du kjøper en slik liste er den sikkert brukt av maaaaange før deg, og firmaene på listen har sikkert forstått at du muligens bare er ute etter gratisvarer. Joda, Jeg har mange adresser, men ser INGEN grunn til at du skal få dem. Slike som deg fører jo til at seriøse bedrifter som faktisk trenger en vareprøve, må betale for dem! Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Har jeg sakt noe om at jeg skulle ha gratisvarer? Viste ikke en gang at man fikk det... Så tru om igjen neste gang da! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Listene som finnes på qxl er der for å lure deg. Det finnes ingenting som er for godt til å være sant her i verden. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det finnes ingenting som er for godt til å være sant her i verden. 5498992[/snapback] Det der ble vel litt feil sagt?? Kan i alle fall tolkes i flere retninger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå