Retroboy Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Gizmondo sliter vist, hva skjer med de som har kjøpt denne, blir det utviklet flere spille hvis de går konkurs!! http://www.itavisen.no/php/art.php?id=288495 Endret 24. januar 2006 av Retroboy Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det blir neppe utviklet flere spill nei... Og jeg skjønner godt hvorfor de gikk konkurs egentlig, dem har drevet latterlig PR, og den finnes jo nesten ikke i butikker da, i alle fall ikke synlig. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 skulle det ikke komme en ny gizmondo med widescreen elle hva der var? og når da? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 altså..Gizmondo er og blir en flopp whatsoever! Tror de ikke Gizmondoutviklerene ville spille mer på sin egen maskin når PSP ble sluppet for å si det sånn! Nå har jo MPX, som Norges eneste leverandør av Gizmondo i Norge, begynte å dumpe prisen på konsollen for å få det de har på lageret ut.. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 altså..Gizmondo er og blir en flopp whatsoever! Tror de ikke Gizmondoutviklerene ville spille mer på sin egen maskin når PSP ble sluppet for å si det sånn! Nå har jo MPX, som Norges eneste leverandør av Gizmondo i Norge, begynte å dumpe prisen på konsollen for å få det de har på lageret ut.. 5499674[/snapback] Ja dette har jeg også ventet på, prøvde så vitt å nevne dette i en tidligere tråd, men falt ikke i så god jord for å si det slik. Jeg må også le litt av MPX for bare 14 dager siden fikk jeg en mail med tilbud på Gizmondo og litt info om hvor bra denne var. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 MPX selger Gizmondo for 699,- Altså, Gizmondo er jo en gadget uten like, selv om de ikke kan konkurrere mot PSP eller DS. Man får mye for pengene for Gizmondoen men man kan ikke forvente at nye produkter blir produsert til Gizmondo med det første. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 men hvis den kjører Win CE og har GPS osv er det jo en knallbillig greie som folk kan lage massevis av emulatorer osv til da hvis ikke det allerede fins. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Da er det offisiellt, Gizmondo har fått siste spikern i kista. Les her Stakkars de som allerede har kjøpt denne saken... Lenke til kommentar
quakie Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Ja ja, litt trist egentlig.. Nå er det bare de store PSP og DS som regjerer Litt dumt for de som har kjøpt den, det var vel "et par". Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 At den europeiske divisjonen er konkurs er vel ikkeno nytt?! Det er vel ikke dermed sagt at hele greia er lagt død? Lenke til kommentar
Andrey Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 har faktisk aldri hørt om den. De burde vel ha satset litt mer på bedre reklame og pr. trur den har blitt en slager vist de har gjort d.... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg lurer på de som allerede har kjøpt den? Angrerett? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 At den europeiske divisjonen er konkurs er vel ikkeno nytt?!Det er vel ikke dermed sagt at hele greia er lagt død? 5572883[/snapback] "Technically speaking, Gizmondo's US arm is still operating - but the future is not looking bright and Tiger Telematics is currently considering "available options with its Texas games studio subsidiary and its kiosk sales units." Fra Eurogamer Ser mørkt ut. Jaja, var vel ikke helt uventet nei. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 No driver jo MS å spekulerer i om de skal hoppe på det håndholdte markedet, eg tror rett og slett at det ikkje er plass til flere aktører her no. Nintendo, og Sony forsåvidt også har vel etablert seg såpass solid her at et forsøk på å konkurrere kan lette gå ad undas Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 No driver jo MS å spekulerer i om de skal hoppe på det håndholdte markedet, eg tror rett og slett at det ikkje er plass til flere aktører her no. Nintendo, og Sony forsåvidt også har vel etablert seg såpass solid her at et forsøk på å konkurrere kan lette gå ad undas 5573865[/snapback] Kanskje MS bare kunne kjøpt hele Gizmondo-dritten? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 No driver jo MS å spekulerer i om de skal hoppe på det håndholdte markedet, eg tror rett og slett at det ikkje er plass til flere aktører her no. Nintendo, og Sony forsåvidt også har vel etablert seg såpass solid her at et forsøk på å konkurrere kan lette gå ad undas 5573865[/snapback] Var det ikke det folket sa før X-Box kom også? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jo, eg blandt annet tvilte litt på xbox. Men eg mener det håndholdte markedet er litt annerledes? Dette er bare mine meininger så,for all del MS,slipp ut en ny håndholdt og la konkurransen begynne.Det er oss forbrukere som vil dra nytet av det likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå