peace2 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Hei Jeg bruker Xhtml + css og lurer på om hvordan jeg kan dele inn siden i 2 ..litt vanskelig å forklare.. (se bildene ) det jeg vil at del 1 skal være vedsiden av del 2, men det må være kunn med css kode .. hvordan div-ene er satt opp --> del 1 og 2 -> tekst versjon av html kode kodekopi.txt html koden -> Endret 24. januar 2006 av xox Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 tror dette fikser det: float: left; Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 tror dette fikser det: float: left; 5492368[/snapback] det har jeg prøvd , men teksten som er under de 2 delene kommer på høyre siden .. kan noen lage et css kode som fikser det med de div-ene på bildet? er ikke så god med css jeg, jeg prøvde en del , men det ble ikke fiksa ( bruker NVU sin css editor) Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 har tukla med det i 1 time nå , men fikk til det nå ihvertfall måtte skrive alt omigjen men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå