Cx Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Slet med å finne riktig plass å legge posten, men jeg prøver her. Flytt den hvis dere mener det finnes en mer egnet plass. Det jeg lurer på, er om det finnes noen bra netcafeer sentralt i oslo, hvor man kan spille wow? Har nettopp flyttet, å får ikke nett i leiligheten på noen uker :> Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Slet med å finne riktig plass å legge posten, men jeg prøver her. Flytt den hvis dere mener det finnes en mer egnet plass. Det jeg lurer på, er om det finnes noen bra netcafeer sentralt i oslo, hvor man kan spille wow? Har nettopp flyttet, å får ikke nett i leiligheten på noen uker :> 5492082[/snapback] Skaff deg et trådløst nettverkskort, sjekk etter åpne trådløse nett i nabolaget Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 er det ingen åpne , så bare starte og knekke wep, du har key innen 1-2dager uansett. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Var vel en på Studenten, nå Hardrock. Vet ikke om de har det enda. Lenke til kommentar
Cx Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 er det ingen åpne , så bare starte og knekke wep, du har key innen 1-2dager uansett. 5492942[/snapback] Er bare masse sperra nettverk. Har du en url til meg ang knekking av wep keys? Lenke til kommentar
halola Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 er det ingen åpne , så bare starte og knekke wep, du har key innen 1-2dager uansett. 5492942[/snapback] Er bare masse sperra nettverk. Har du en url til meg ang knekking av wep keys? 5494175[/snapback] jeg har sperret nettverket mitt med kun wep kryptering, kanskje du er naboen min?! Dukker du opp i loggen min, så politianmelder jeg deg. Lykke til Lenke til kommentar
neb Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Har du laptop er jo ikke dette akkurat et problem.. Det er utallige barer og caféer som har gratis trådløst.. Scubabar Qba Hardrock Muddy waters (?) Kaos TGI Fridays studenten (som nevnt) + + + Bare å gå deg en tur så ser du nok et sted eller 5 i sentrum, med gratis trådløst nettverk aksess. Bare å kjøpe en kaffe eller 3, så kan du sitte der så lenge du vil Lenke til kommentar
Cx Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 ser jævlig smart ut å sitte på firdays å game wow? :> Lenke til kommentar
neb Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvorfor ikke? Man skal da drite langt i hva andre tenker om det du driver med da.. Og uansett, mange fine hjørner på fridays Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå