Gå til innhold

Tv Kort + canal digital

Seba90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er gratis.

Vist du følger guiden på den første siden jeg linker til, og derretter trykker på programblad PPlive.

Edit:

Den ene kanalen sender Prison Break i dette øyeblikk.

Og en av kanalene har en fotballkamp gåendes.

5492129[/snapback]

Behöver litt help. Har lastet ned pplive men hvordan bruker jeg linkenne etterpå?? er dette program lovligt??

Lenke til kommentar

Har aldri tenkt på om det er lovlig. Det virker som det er det. Men skal ikke si meg sikker.

Etter at du har installert programmet kan du trykke på Programbladguide PPLive, og når du har funnet en kanal du vil se på så trykker du play. Da vil det komme opp en liten blå pil nede til høyre. Her står det hvor fort du streamer kanalen og diverse. Etter noen sekunder vil du få beskjed om å vise mappen til windows mediaplayer og etter det vil den starte tvkanalen.

Lenke til kommentar
Har aldri tenkt på om det er lovlig. Det virker som det er det. Men skal ikke si meg sikker.

Etter at du har installert programmet kan du trykke på Programbladguide PPLive, og når du har funnet en kanal du vil se på så trykker du play. Da vil det komme opp en liten blå pil nede til høyre. Her står det hvor fort du streamer kanalen og diverse. Etter noen sekunder vil du få beskjed om å vise mappen til windows mediaplayer og etter det vil den starte tvkanalen.

5492261[/snapback]

jeg vill se arsenal - wigan kampen. men det står ikke play noen sted og finner ikke noe...

nei glem d.....vill heller ha hjelp med tv-kort jeg behöver...

Endret av Seba90
Lenke til kommentar
Hei

Jeg har canal digital på tvn. Hver gang jeg vill se sport er tvn opptatt. Jeg lurer på vilken type tvkort jeg behøver for å se fotball på pcn mens resten av familien ser på hva de vill.

Takker for svar

5492053[/snapback]

Hvis du har en dekoder box fra Canal Digital så kan du ikke bruke et TV kort for å se disse kanalene.

Men hvis kabelen fungerer på en vanlig TV så trenger du bare et standard TV kort.

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har canal digital på tvn. Hver gang jeg vill se sport er tvn opptatt. Jeg lurer på vilken type tvkort jeg behøver for å se fotball på pcn mens resten av familien ser på hva de vill.

Takker for svar

5492053[/snapback]

Hvis du kjøper et tv-kort til pc'en så vil du ikke kunne se på en annen kanal på pc'en enn det som de andre ser på tv'en.

Hvis dem bytter kanal på tv'en så byttes kanal på tv-kortet også

Lenke til kommentar
Hei

Takker for svar

5492053[/snapback]

Det jeg mente er at du ikke kan se forskjeliige kanaler hvis du kobler cd' sin tuner til tv-kortet. Da kan dere jo selvsagt se på forskjellige kanaler hvis feks tv'en er koblet til en bordantenne mens du ser på fotball på canaldigital , eller motsatt sånn at tvkortet er koblet til bordantenne.

Håper du skjønte meg.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...