rbuljo Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 kjøpte meg min første pda idag, venter spent på den i posten. det havnet på en HP IPAQ HX2750, kan ikke stort om disse håndholdte godsakene. men skal i hovedsak brukes som navigasjon i bil og div andre stunt.. synspunkter på denne modellen? hva er forskjellen på denne og 2790 f.eks? kan man oppgradere den på noen måte? Tom Tom Navigator 5 er vel tingen til navigasjon skjønner jeg. eller? ellers tips å triks eller programvare/hardware som dere syns bør være i innkjøp taes imot med takk.. Lenke til kommentar
ToMaTsSuPpA Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 kjøpte meg min første pda idag, venter spent på den i posten. det havnet på en HP IPAQ HX2750, kan ikke stort om disse håndholdte godsakene. men skal i hovedsak brukes som navigasjon i bil og div andre stunt.. synspunkter på denne modellen? hva er forskjellen på denne og 2790 f.eks? kan man oppgradere den på noen måte? Tom Tom Navigator 5 er vel tingen til navigasjon skjønner jeg. eller? ellers tips å triks eller programvare/hardware som dere syns bør være i innkjøp taes imot med takk.. 5491975[/snapback] har ikke så mye greie på selve mobilen, men jeg kan VARMT anbefale TomTom navigator 5! Hadde det selv på min Qtek s100, og det er helt konge! Så du kommer deg nok frem til riktig plass:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå