Gå til innhold

ATI Radeon 9700pro

morty4321

Anbefalte innlegg

Fikk mitt 9700 kort idag, men.. vel.. jeg må si.. enten er driverene helt på jordet, eller så suger dette kortet med min konfig (AMD athlon 1.2ghz, 512mb sdram).. Vet at det liker seg best med ddr ram og kjappere prosessor, men uansett så burde det være bedre enn det jeg har fått til så langt.

På skjerm nr. 2 så hakker det mye i winxp desktop og det går ikke an å sette refresh rate til mer enn 60hz, noe som gjør den funksjonen (hydravision) ubrukelig.

Så kjørte jeg Americas Army (1600x1200), som hakket noe jævlig, en halv tanke kjappere enn gf2.. startet opp 3dmark2001se.. 5900 poeng ble det der..

Aner ikke hva som kan være galt, men dette kan umulig være helt rett, 5900 poeng er jo knapt mer enn jeg fikk med geforce2gts (3300) kortet.. Drivere & kort virker som fungerer slik dem skal, ingen feilmeldinger el.lign..

Noen som har noen forslag på hva jeg kan prøve for å få fart på kortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-13 12:47, morty4321 skrev:

Fikk mitt 9700 kort idag, men.. vel.. jeg må si.. enten er driverene helt på jordet, eller så suger dette kortet med min konfig (AMD athlon 1.2ghz, 512mb sdram).. Vet at det liker seg best med ddr ram og kjappere prosessor, men uansett så burde det være bedre enn det jeg har fått til så langt.

På skjerm nr. 2 så hakker det mye i winxp desktop og det går ikke an å sette refresh rate til mer enn 60hz, noe som gjør den funksjonen (hydravision) ubrukelig.

Så kjørte jeg Americas Army (1600x1200), som hakket noe jævlig, en halv tanke kjappere enn gf2.. startet opp 3dmark2001se.. 5900 poeng ble det der..

Aner ikke hva som kan være galt, men dette kan umulig være helt rett, 5900 poeng er jo knapt mer enn jeg fikk med geforce2gts (3300) kortet.. Drivere & kort virker som fungerer slik dem skal, ingen feilmeldinger el.lign..

Noen som har noen forslag på hva jeg kan prøve for å få fart på kortet?

Hva kjører WIinBooze i bakgrunnen? kjør msconfig og sjekk under 'oppstart'/'startup', ta vekk marken for de tingene du tror du ikke trenger, sjekk pathen til programmet før du unchecker og rebooter, noe kan være essentielt for at noe skal fungere.

Dette var unormalt lavt for din maskin uansett.

Lenke til kommentar

Takk takk,

oc er tingen, derfor gikk noe av ferie og feriepengene ikke minst til VapoChill kabinetet :smile:

Anbefales, men litt dyrt syns jeg, planen var å ha komponenter i (cola-kjøleskap) før, men de døde sammen med min gamle maskinen :smile:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...