Gå til innhold

[360] Full Auto går Gull!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Likte ikke demoen noe særlig når jeg prøvde den, men den ferdige versjonen er nok litt bedre, men det skal godt gjøres at det blir så bra at jeg kjøper det. :)

Lenke til kommentar

Her er mitt tips, drit i det spellet. Burnout:Revenge er rett rundt hjørne ! Selvsagt hvis du har revenge fra før av så blir det andre kaker ooops boller :!:

 

Rip off mener jeg. Så det videklippet. De har kun kjørt inn noen gunnere, står jo sånn 2 in a row, sånn som med Burnout !

 

Men hell, hva skal vi med så mange racere på 360 a ? PGR 3, Need For Speed + Ridge Racer ++ det Toca spillet.

 

 

Nå burnout og full auto. På tide å tenke nytt nå assssssss

Lenke til kommentar
Her er mitt tips, drit i det spellet. Burnout:Revenge er rett rundt hjørne ! Selvsagt hvis du har revenge fra før av så blir det andre kaker ooops boller  :!:

 

Rip off mener jeg. Så det videklippet. De har kun kjørt inn noen gunnere, står jo sånn 2 in a row, sånn som med Burnout !

 

Men hell, hva skal vi med så mange racere på 360 a ? PGR 3, Need For Speed + Ridge Racer ++ det Toca spillet.

 

 

Nå burnout og full auto. På tide å tenke nytt nå assssssss

5494990[/snapback]

 

Syns no det er greit med bilspil,så folk får velge den typen kjøring de liker. Bilspill har vel forsåvidt oversvømt både PS2 og xbox,så den trenden er vle kommet for å bli :)

Lenke til kommentar
Her er mitt tips, drit i det spellet. Burnout:Revenge er rett rundt hjørne ! Selvsagt hvis du har revenge fra før av så blir det andre kaker ooops boller  :!:

 

Rip off mener jeg. Så det videklippet. De har kun kjørt inn noen gunnere, står jo sånn 2 in a row, sånn som med Burnout !

5494990[/snapback]

 

Har spilt Full Auto og kan ikke si det ga meg mye inntrykk av at det var en ripoff av Burnout. Bilkjøringen er okey, den er ikke realistisk på en flekk men det gjør egentlig spillopplevelsen litt gøyere siden hovedfokuset ikke er på det, men på ødeleggelse av omgivelsene og andre biler. Jeg har ikke sett i Burnout at en kan rive ned en hel bygning hvis en skyter eller kræsjer lenge nok i den f.eks.

 

Det var det jeg ikke akuratt lå merke til første gang jeg spilte Full Auto. Da kjørte jeg bare gjennom og prøvde å holde tritt med de andre, men etterhvert som jeg begynte å merke at det var ikke bare ting i veiene som kunne ødelegges men faktisk absolut alt du så, så ble spillet ganske mye gøyere plutselig. Kjører du oppetter en murvegg så du skraper langs den så ser du at veggen knekker og detter ned i biter etterhvert som du skraper deg bortover, kommer du litt vidt ut av en sving og tilfeldigvis suser inn i en bygning så gjør ikke det noe....bare å kjøre på og måke ned vegger og bærende konstruksjon for å komme deg ut igjen....

 

Må si jeg er imponert over hvor gøy det er å ødelegge i full auto, og spillet virker som det greier å skille seg godt ut fra resten med helt egne særpreg som du ikke finner i andre spill. Det er på en måte et nytt Carmageddon med mindre blod (og med ødeleggelse).

Endret av Crockett
Lenke til kommentar
Gleder meg til Demoen er på Live! :D

5497059[/snapback]

den skulle komme idag. Men jeg ser den ikke.......hadde vert litt kult å fått spilt det. men den kommer nok i natt....siden Lives hovedfokus ligger på US :no:

5498719[/snapback]

 

99% av alle demoer har kommet mellom midnatt og 02.00 norsk tid :yes:

5498833[/snapback]

da blir det nok full auto i morgen :w00t:

Lenke til kommentar
Gleder meg til Demoen er på Live! :D

5497059[/snapback]

den skulle komme idag. Men jeg ser den ikke.......hadde vert litt kult å fått spilt det. men den kommer nok i natt....siden Lives hovedfokus ligger på US :no:

5498719[/snapback]

 

 

Hmm eg kommer nok til å sitte våken en del i natt bare for å kose meg med boxen min, ka tidssone er live innstillt på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...