MindTooth Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Da er spillet som jeg ser litt fram til endelig gått gull. Håper dere ikke blir en står flopp som mange andre spill. Kilde: http://www.gamespot.com/xbox360/action/ful...tml?sid=6142891 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tja jeg får prøve ut demoen når den kommer før jeg bestemmer meg. Har ikke akkurat fått med meg så mye informasjon ang denne tittelen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 får prøve demoen jeg også..(var det imorgen den skulle komme på live ) ..syns ikke spillet ser så veldig kult ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Likte ikke demoen noe særlig når jeg prøvde den, men den ferdige versjonen er nok litt bedre, men det skal godt gjøres at det blir så bra at jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Her er mitt tips, drit i det spellet. Burnout:Revenge er rett rundt hjørne ! Selvsagt hvis du har revenge fra før av så blir det andre kaker ooops boller :!: Rip off mener jeg. Så det videklippet. De har kun kjørt inn noen gunnere, står jo sånn 2 in a row, sånn som med Burnout ! Men hell, hva skal vi med så mange racere på 360 a ? PGR 3, Need For Speed + Ridge Racer ++ det Toca spillet. Nå burnout og full auto. På tide å tenke nytt nå assssssss Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Her er mitt tips, drit i det spellet. Burnout:Revenge er rett rundt hjørne ! Selvsagt hvis du har revenge fra før av så blir det andre kaker ooops boller :!: Rip off mener jeg. Så det videklippet. De har kun kjørt inn noen gunnere, står jo sånn 2 in a row, sånn som med Burnout ! Men hell, hva skal vi med så mange racere på 360 a ? PGR 3, Need For Speed + Ridge Racer ++ det Toca spillet. Nå burnout og full auto. På tide å tenke nytt nå assssssss 5494990[/snapback] Syns no det er greit med bilspil,så folk får velge den typen kjøring de liker. Bilspill har vel forsåvidt oversvømt både PS2 og xbox,så den trenden er vle kommet for å bli Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Har demoen komt ut på Live nå? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Sjekket rett isted,ingenting nytt Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Her er mitt tips, drit i det spellet. Burnout:Revenge er rett rundt hjørne ! Selvsagt hvis du har revenge fra før av så blir det andre kaker ooops boller :!: Rip off mener jeg. Så det videklippet. De har kun kjørt inn noen gunnere, står jo sånn 2 in a row, sånn som med Burnout ! 5494990[/snapback] Har spilt Full Auto og kan ikke si det ga meg mye inntrykk av at det var en ripoff av Burnout. Bilkjøringen er okey, den er ikke realistisk på en flekk men det gjør egentlig spillopplevelsen litt gøyere siden hovedfokuset ikke er på det, men på ødeleggelse av omgivelsene og andre biler. Jeg har ikke sett i Burnout at en kan rive ned en hel bygning hvis en skyter eller kræsjer lenge nok i den f.eks. Det var det jeg ikke akuratt lå merke til første gang jeg spilte Full Auto. Da kjørte jeg bare gjennom og prøvde å holde tritt med de andre, men etterhvert som jeg begynte å merke at det var ikke bare ting i veiene som kunne ødelegges men faktisk absolut alt du så, så ble spillet ganske mye gøyere plutselig. Kjører du oppetter en murvegg så du skraper langs den så ser du at veggen knekker og detter ned i biter etterhvert som du skraper deg bortover, kommer du litt vidt ut av en sving og tilfeldigvis suser inn i en bygning så gjør ikke det noe....bare å kjøre på og måke ned vegger og bærende konstruksjon for å komme deg ut igjen.... Må si jeg er imponert over hvor gøy det er å ødelegge i full auto, og spillet virker som det greier å skille seg godt ut fra resten med helt egne særpreg som du ikke finner i andre spill. Det er på en måte et nytt Carmageddon med mindre blod (og med ødeleggelse). Endret 25. januar 2006 av Crockett Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hoho! takk for inputten Crockett,gleder meg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Gleder meg til Demoen er på Live! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Gleder meg til Demoen er på Live! 5497059[/snapback] den skulle komme idag. Men jeg ser den ikke.......hadde vert litt kult å fått spilt det. men den kommer nok i natt....siden Lives hovedfokus ligger på US Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Gleder meg til Demoen er på Live! 5497059[/snapback] den skulle komme idag. Men jeg ser den ikke.......hadde vert litt kult å fått spilt det. men den kommer nok i natt....siden Lives hovedfokus ligger på US 5498719[/snapback] 99% av alle demoer har kommet mellom midnatt og 02.00 norsk tid Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Gleder meg til Demoen er på Live! 5497059[/snapback] den skulle komme idag. Men jeg ser den ikke.......hadde vert litt kult å fått spilt det. men den kommer nok i natt....siden Lives hovedfokus ligger på US 5498719[/snapback] 99% av alle demoer har kommet mellom midnatt og 02.00 norsk tid 5498833[/snapback] da blir det nok full auto i morgen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Gleder meg til Demoen er på Live! 5497059[/snapback] den skulle komme idag. Men jeg ser den ikke.......hadde vert litt kult å fått spilt det. men den kommer nok i natt....siden Lives hovedfokus ligger på US 5498719[/snapback] Hmm eg kommer nok til å sitte våken en del i natt bare for å kose meg med boxen min, ka tidssone er live innstillt på? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Venter litt spent selv. Må nesten teste dette. Håper den kommer snart, 360en står klar... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Venter litt spent selv. Må nesten teste dette. Håper den kommer snart, 360en står klar... 5499224[/snapback] You and me, you and me Må nesten smette inn att eg er forelsket i min 360,LIVE og audio streaminga rett så det er Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg elsker Twisted Metal-serien til Playstation! Er Full Auto a là? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg elsker Twisted Metal-serien til Playstation! Er Full Auto a là? 5499667[/snapback] Å ja har hatt mange timer med Twisted Metal ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 DA er ihvertfall demoen ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå