applemania Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Valentine's Day var bedre da jeg var singel i den forstand at da fikk jeg hemmelige kort og blomster osv, da var det masse spenning. Det er jo kjempesøtt nå også, men ikke så mange overraskelser. Ville ikke vært singel nå for det da Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Skal sies at å sende dette bildet til folk funker, men ikke alle. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 ah.. fin dag dette.. Overraska ei venninne av meg med et liten bukett med liljer og et kort.. blei helt satt ut hu, stakkar.. Men det var moro.. hu hadde ikke noe til meg, men hu skreiv en skikkelig fin tekst til meg på LJ'en sin.. ble så rørt jeg. så det var veldig koselig.. Sambo og jeg hadde allerede avtalt at vi ikke skulle noe særlig, så vi bare ga oss selv som gaver og koste oss hjemme idag.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ouch. Glemte denne dagen helt da jeg var på Hard Rock Cafè i dag. Ble sikkert distrahert av alle de svenske blondinene som jobbet der, men på den andre side burde jeg nok ha ønsket dem en fin Valentine's Day. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jaja... Vi single kan feire Ballantine's Day i stedet... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg er singel å alt har godt galt i dag Gud har bestemt at i dag skal han pine meg jeg går nå å legger meg i håp om å få en bedre deg i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå