medlem-90636 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Dette valentines tullet begynner å gå meg på nervene. Hjerter og annet dritt OVERALT. I butikker, på websider og rundt om i sentrum. Jeg blir idiot. Sikkert en god unnskyldning for et par og kose seg litt ekstra en dag, men gud bedre. 5602128[/snapback] Det betyr vel at du ikke har fått valentineskort før Dakar Jeg har alltid elska Valentines dagen. Da jeg gikk på ungdomskolen gleda jeg meg, og planla i dagesvis hvordan jeg skulle få levert kortet og de hjertegodteritingene i lomma til den/de jeg ville gi noe til. Spesielt hvis de gikk på ett annet trinn enn meg. Skrev aldri hvem det var fra, men gjett om de ble glade de som fikk det. Jeg husker selv da jeg var 17 år og singel på valentine, og fikk kort fra en jeg var ikke var spesielt forelska i .. ble glad da, var dødskoselig Og da jeg kom hjem fra date lå det ett anonymt kort på trappa. Den dag i dag lurer jeg på hvem det var fra Vi hadde en rolig gutt i klassen vår på ungdomskolen. Han satt mest på dataen og var litt "nerd". Veldig stille, rolig og sjenert og hadde aldri hatt kjæreste. Jeg syntes han var utrolig søt, men han var så sjenert at det var vanskelig å få noe "sånn kontakt" med han, selv om det senere viste seg at han likte meg også.. Jeg skrev hilsen til han på valentine og la i jakka hans i en time.. han fant den ikke før langt utpå vårparten Vi fikk oss en latter om dette da vi senere ble gode venner og hang sammen av og til på grunnkurs. Han hadde nok blitt veldig glad om han hadde funnet den på valentinesdagen Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 noen som har noen tips til noe en kan gjøre om en er veldig forelsket men faktisk ikke er sammen jeg prøvde å lage noe i photoshop men jeg er ikke flink nok tenkte på et fint kort eller noe men jeg har ikke peiling egentlig, noen som har noen hint? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Valentines i år blir noe amputert siden jeg er singel, så jeg skal bare henge litt med en venninne... Har ikke penger til å kjøpe noe til noen uansett.. Kvelden blir trolig tilbrakt sammen med Peter Griffin, som da også blir min valentine, by default ... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hehe. Huff. Lunsj: Kine i full fart ned på Oslo City. *stressestresse* !Hva skal jeg kjøpe?!?! Endte opp med en altfor dyr middelmådig gave som han sikkert synes er urkjip. Jeje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jaha? De fleste blir vel glade for gaver uansett, så lenge de ikke er fullstendig egoistiske eller fornærmende... Det går nok fint skal du se Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kunne nok ha vært litt mer romantisk. Lenke til kommentar
brd Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Valentines er den verste dagen i året får meg. Men den skal ha at den minner meg på at eg er singel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Valentines i år blir noe amputert siden jeg er singel, så jeg skal bare henge litt med en venninne... Har ikke penger til å kjøpe noe til noen uansett.. Kvelden blir trolig tilbrakt sammen med Peter Griffin, som da også blir min valentine, by default ... 5602562[/snapback] Fin valentine. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Verdens beste Valentines: Jeg klarte å overtale en gutt i klassen til å bli med meg på kino og se Brokeback Mountain! <3 Lenke til kommentar
Seether Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vel, har aldri greid å feire ting på dagen med kjæresten min før.. så hvorfor begynne nå? Til helgen skal det bli saker Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg får ikke engang vært med hu jeg liker i dag. Gah, hvor jeg hater denne dagen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har ikke merka no forskjell på dagen Folka er like gale som vanlig. Ei i klassen og jeg kjeda oss, så vi hoppa ut av vinduet Det er første etasje vel og merke. men satan så mye snø det var under Rakk meg til godt over knærne. Jenta i klassen starta å lage snøengler :!: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Valentine's Day var helt klart bedre da jeg var singel. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Verdens beste Valentines: Jeg klarte å overtale en gutt i klassen til å bli med meg på kino og se Brokeback Mountain! <3 5603343[/snapback] Steffyboy, du Steffyboy... Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sitter hjemme alene med operert vond fot jeg Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Skal på valentinsball i dag Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Verdens beste Valentines: Jeg klarte å overtale en gutt i klassen til å bli med meg på kino og se Brokeback Mountain! <3 5603343[/snapback] Tøysegutt :!: Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 http://img370.imageshack.us/my.php?image=k...lentines5ao.png Me make, me make Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Skal til kjæresten. Vi skal lage middag sammen, han skal massere meg og forhåpentligvis ha sex leeenge. Deretter skal vi hjem til meg også skal han overnatte. Perfekt dag Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Valentine's Day var helt klart bedre da jeg var singel. 5603899[/snapback] Skal til kjæresten. Vi skal lage middag sammen, han skal massere meg og forhåpentligvis ha sex leeenge. Deretter skal vi hjem til meg også skal han overnatte. Perfekt dag 5604329[/snapback] ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå