Gå til innhold

Valentines day 2006-tråden


sparks

Anbefalte innlegg

valentines.jpg

 

Dette valentines tullet begynner å gå meg på nervene. Hjerter og annet dritt OVERALT. I butikker, på websider og rundt om i sentrum. Jeg blir idiot.

 

Sikkert en god unnskyldning for et par og kose seg litt ekstra en dag, men gud bedre.

5602128[/snapback]

 

Det betyr vel at du ikke har fått valentineskort før :dontgetit: Dakar :(

 

Jeg har alltid elska Valentines dagen. Da jeg gikk på ungdomskolen gleda jeg meg, og planla i dagesvis hvordan jeg skulle få levert kortet og de hjertegodteritingene i lomma til den/de jeg ville gi noe til. Spesielt hvis de gikk på ett annet trinn enn meg. Skrev aldri hvem det var fra, men gjett om de ble glade de som fikk det.

 

Jeg husker selv da jeg var 17 år og singel på valentine, og fikk kort fra en jeg var ikke var spesielt forelska i .. ble glad da, var dødskoselig :love: Og da jeg kom hjem fra date lå det ett anonymt kort på trappa. Den dag i dag lurer jeg på hvem det var fra :roll:

 

Vi hadde en rolig gutt i klassen vår på ungdomskolen. Han satt mest på dataen og var litt "nerd". Veldig stille, rolig og sjenert og hadde aldri hatt kjæreste. Jeg syntes han var utrolig søt, men han var så sjenert at det var vanskelig å få noe "sånn kontakt" med han, selv om det senere viste seg at han likte meg også.. Jeg skrev hilsen til han på valentine og la i jakka hans i en time.. han fant den ikke før langt utpå vårparten :whistle: Vi fikk oss en latter om dette da vi senere ble gode venner og hang sammen av og til på grunnkurs. Han hadde nok blitt veldig glad om han hadde funnet den på valentinesdagen :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Valentines i år blir noe amputert siden jeg er singel, så jeg skal bare henge litt med en venninne... Har ikke penger til å kjøpe noe til noen uansett.. Kvelden blir trolig tilbrakt sammen med Peter Griffin, som da også blir min valentine, by default :love: ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...