Gå til innhold

Valentines day 2006-tråden


sparks

Anbefalte innlegg

Valentines day er bare enda en del av den uendelig store haugen med dritt og tull vi "adopterer" fra USA. Er bare her for å få oss til å bruke mer penger.

5598029[/snapback]

Jeg er enig med deg i at alle disse merkedagene er rimelig teit, men jeg må få påpeke at Valentine's day ikke er en amerikansk tradisjon. Det samme gjelder forøvrig Allehelgensaften (Halloween).

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Valentines day er bare enda en del av den uendelig store haugen med dritt og tull vi "adopterer" fra USA. Er bare her for å få oss til å bruke mer penger.

5598029[/snapback]

Jeg er enig med deg i at alle disse merkedagene er rimelig teit, så må jeg få påpeke at Valentine's day ikke er en amerikansk tradisjon. Det samme gjelder forøvrig Allehelgensaften (Halloween).

5599164[/snapback]

 

Valentins dag er opprinnelig Italiensk :)

 

Selv, så er jeg enig i at det bare er no sludder og pølsevev.

 

Edit: Hvilken dag er Valentines day på egentlig? O_o

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
På tide å starte en dag for de enslige også kanskje? om det ikke allerede er enn sånn da  :hmm:

5599604[/snapback]

Damn. Det hadde egentlig vært litt trist. Nei, syns valentines for single er en stor nok deppedag som det er.

5600844[/snapback]

For enslige, ikke ensomme...da kunne man feiret alle de fine tingene ved å ikke ha en partner. Alle enslige måtte få gaver og fri fra jobben/skole. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...