Seether Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Tror eg aldri har hatt en eneste fin valentines dag. Har lissom alltid vært helt aleine på den dagen, og "alle" andre har fått kort eller rose fra noen... Denne Valentines dagen skal bli fin Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 ja, og visne om du kjøper dem for tidlig Lenke til kommentar
game_master Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 hva skal jeg skrive på kortet? jeg sender blomster til dama mi. Vi kan ikke være sammen i morge. Hvor mange roser? TRENGER hjelp Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 hva skal jeg skrive på kortet? jeg sender blomster til dama mi. Vi kan ikke være sammen i morge. Hvor mange roser? TRENGER hjelp 5596938[/snapback] Enten favoritt tallet hennes, eller 7, 12 roser.... 6 (sex roser funker også) Lenke til kommentar
game_master Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 hva skal jeg skrive på kortet? jeg sender blomster til dama mi. Vi kan ikke være sammen i morge. Hvor mange roser? TRENGER hjelp 5596938[/snapback] Enten favoritt tallet hennes, eller 7, 12 roser.... 6 (sex roser funker også) 5596953[/snapback] hva med kortet? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Én rød rose slår et hvilket som helst annet antall roser. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Én rød rose slår et hvilket som helst annet antall roser. 5596979[/snapback] Hmm....virker ikke det litt gjerrig a? Men hjelp meg med kortet...bare noe enkelt? "Veldi glad i deg!" ? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) En rose for hvert år/hver måned dere har vært sammen? Og så skriver du det på kortet. enkelt og fint avslutt med glad i deg elns Endret 13. februar 2006 av Seether Lenke til kommentar
game_master Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 ok. jeg sender 7 roser og avslutter kortet med glad i deg. Trenger jeg veldi mye mer tekst? Jeg synes dikt kanskje virker dumt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 ok. jeg sender 7 roser og avslutter kortet med glad i deg. Trenger jeg veldi mye mer tekst? Jeg synes dikt kanskje virker dumt. 5597064[/snapback] Du må bare skrive happy valentines day, og så eventuelt glad i deg Jeg har/hadde store planer om å dra på blomsterbutikken i dag, for å kjøpe 12 røde roser til samboeren min (høyeste uttrykk for kjærlighet er 12 roser) Men så har jeg havna i det klebrige dillemmaet at han lånte 500 kroner av meg i helga til mat (jeg betaler husleia og han maten) og jeg skulle få de tilbake ASAP.. men han har altså ikke klart å få tatt ut pengene fikk jeg beskjed om pr sms, så da ser det ut til at det ikke blir valentines kort + roser til han.. Er jo litt irriterende for meg som får planene ruinert, og kan jo ikke akkurat fortelle han hvorfor det er viktig for meg å få de pengene i dag når jeg får stipend i morgen... Har 12 kroner i lomma, ikke nok til kort engang.. så jeg får ta meg en tur i grøfta å se etter årets første løvetann , og så lage ett kort selv... eller... Pføy.. ikke noe artig, jeg hadde jo så lyst å ovveraske han.. hadde avtalt med naboen at blomstene skulle stå inne hos henne i kveld slik at han ikke fikk se de før i morgen Jeg som hadde gleded meg sånn til å få stua pyntet med noen fine blomster.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Du kan jo spørre naboen om å få låne penger til i morgen. Lenke til kommentar
NdreS Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hva skriver man på et kort til kjærsten uten at det blir for unaturlig og overfladisk? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Til verdens beste kjæreste Jeg elsker deg over alt i hele verden/Jeg er kjempeglad i deg. Klem fra Navn Lenke til kommentar
LasH Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Tja, i morgen skal jeg kjøpe rose og sjokolade til ei jeg liker i klassen. Og kort da selvfølgelig. Lenke til kommentar
tjott Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Valentines day er bare enda en del av den uendelig store haugen med dritt og tull vi "adopterer" fra USA. Er bare her for å få oss til å bruke mer penger. ta heller å gi din kjære en bukett på f.eks en onsdag....bare fordi det er onsdag. Da blir de mye gladere for de forventer ikke en slik gest på en vanlig dag. Endret 13. februar 2006 av tjott Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Skulle egentlig på kino med dama i morgen, men hun har fått halsbetennelse Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Skulle egentlig på kino med dama i morgen, men hun har fått halsbetennelse 5598259[/snapback] Det er teh sad. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Valentines day er bare enda en del av den uendelig store haugen med dritt og tull vi "adopterer" fra USA. Er bare her for å få oss til å bruke mer penger.ta heller å gi din kjære en bukett på f.eks en onsdag....bare fordi det er onsdag. Da blir de mye gladere for de forventer ikke en slik gest på en vanlig dag. 5598029[/snapback] sant nok.. men selv om du gir gave på valentines dag betyr ikke det at du ikke kanb gi blomster på en hvilken som helst onsdag ellers.. så slipper hun å bli skuffet på valentines dag og..? det er noe med det å leve i et samfunn.. Det har sine "bakdeler" og fordeler.. Selv sitter jeg og angrer på at jeg kjøpte tre roser og ikke 12.. (men hun får bamse med hjertegenser og et større kort da Endret 13. februar 2006 av TorgeirS Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hva skriver man på et kort til kjærsten uten at det blir for unaturlig og overfladisk? 5597540[/snapback] Jeg elsker deg over alt på jord... Unntatt PC-en. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Valentines day er bare enda en del av den uendelig store haugen med dritt og tull vi "adopterer" fra USA. Er bare her for å få oss til å bruke mer penger.ta heller å gi din kjære en bukett på f.eks en onsdag....bare fordi det er onsdag. Da blir de mye gladere for de forventer ikke en slik gest på en vanlig dag. 5598029[/snapback] Som jeg har nevnt før i valentines-tråd, Denne tradisjonen er en av de få som ikke er adoptert fra USA.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå