Gå til innhold

Valentines day 2006-tråden


sparks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg og vil finne på noe romantisk. Men vet ikke helt ka en gutt ville syntes at var romantisk? (ikke gidd å komme med svar som blowjob osv please..)

 

Vil gjerne gi noe fint også  :)

5500256[/snapback]

Spise (lage sammen) koselig middag kanskje? Med lys og greier? Selv syns jeg kanskje det blir litt høytidlig. Som jeg sa før. Film sammen i sofaen hjemme er kos.

 

romantiske gaver til gutter er litt verre... Prøv på noe personlig, eventuelt lage noe.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Det er veldig få jenter på forumet har jeg lagt merke til, og nå det endelig dukker opp en jente, så bør du si litt hva du ville at samboeren din skulle ha gjort til valentinesday for deg? Ingenting er bedre enn å høre det fra en som faktisk er jente, hehe.

5503237[/snapback]

 

Vel, det hadde vært koselig om han faktisk viste at dagen eksisterte :thumbup:

Men jeg hadde blitt døds-glad for ei langstilka rose og ett søtt kort (husker den tida jeg var singel og fikk masse sånne hver valentines-day) :tease:

 

Synes ei eneste langstilka rose er mye bedre enn allverdens blomsterbuketter :love:

 

Om han for en gangs skyld kunne invitert meg på en peppes pizza uten å ta den med hjem hadde jeg vært i 7. himmel :p Han er ikke noe begeistra for å spise ute.

 

Men dette er jo forskjellig fra jente til jente, noen har større forventninger enn andre. Kjenner du venninna hennes kan du jo spørre henne om dama di er skikkelig keen på valentines day eller ikke.

 

Om typen min hadde kommet med noe han hadde brukt masse penger på hadde jeg blitt lei meg :ermm:

 

Om det er masse nerds der ute som bruker masse tid på spill og lite tid på dama kan det jo være verdens beste gave å bare sitte å se en film sammen i hverandres armkrok, og ha en koselig lang samtale etterpå.. og så kysse masse .. og ja.. ehm hvis man er gammel nok, overnatting :w00t:

Lenke til kommentar
Det er veldig få jenter på forumet har jeg lagt merke til, og nå det endelig dukker opp en jente, så bør du si litt hva du ville at samboeren din skulle ha gjort til valentinesday for deg? Ingenting er bedre enn å høre det fra en som faktisk er jente, hehe.

5503237[/snapback]

 

Haha. Det er jo en hel drøss med jenter her på off topic.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har nesten bare hengt på hardware seksjonen og det er første gang jeg poster noe i OT tråden. Ingen jenter å se der, iallfall så lenge jeg har vært på hardware.

 

Det er jo sant, enkelte jenter krever jo mer enn andre, noen blir glad av par romantiske ord, mens andre ikke trekker på smilebåndet før du har plukket månen til henne. Jeg sliter serriøs med hva jeg skal gjøre siden det er 3. valentinesday med dama. Det å være kreativ er jeg ikke nå lenger, men før kunne jeg komme på all verdens ting. Det var da jeg var ung :tease:

 

Ikke alle jenter liker å sitte hjemme å se på tv eller kino, dama mi hater å sitte på rompa. Så å sitte å spille bf2 med henne kan man bare glemme, hehe. Hun ville nok ha satt pris på om jeg tilbringet resten av dagen med henne, uten å røre pc'en. Teknisk sett er det ikke så vanskelig, det er jo kun en gang i året.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har nesten bare hengt på hardware seksjonen og det er første gang jeg poster noe i OT tråden. Ingen jenter å se der, iallfall så lenge jeg har vært på hardware.

 

Det er jo sant, enkelte jenter krever jo mer enn andre, noen blir glad av par romantiske ord, mens andre ikke trekker på smilebåndet før du har plukket månen til henne. Jeg sliter serriøs med hva jeg skal gjøre siden det er 3. valentinesday med dama. Det å være kreativ er jeg ikke nå lenger, men før kunne jeg komme på all verdens ting. Det var da jeg var ung  :tease:

 

Ikke alle jenter liker å sitte hjemme å se på tv eller kino, dama mi hater å sitte på rompa. Så å sitte å spille bf2 med henne kan man bare glemme, hehe. Hun ville nok ha satt pris på om jeg tilbringet resten av dagen med henne, uten å røre pc'en. Teknisk sett er det ikke så vanskelig, det er jo kun en gang i året.

5503419[/snapback]

 

Anng BF2, Det kjøpte jeg i dag :D Hadde blitt dødsglad om typen ble med å spille skytespill live med meg en hel kveld!! Han blir desverre alt for fort lei av spillene jeg digger :blush:

Lenke til kommentar
Anng BF2, Det kjøpte jeg i dag inv_biggrin.gif Hadde blitt dødsglad om typen ble med å spille skytespill live med meg en hel kveld!! Han blir desverre alt for fort lei av spillene jeg digger blush.gif

 

Jeg hadde faktisk gitt opp pc'en min om dama mi var litt mer som deg... Samboeren din vet ikke hviken skatt han har klart å kapre :yes: Noen er heldig der ute ser jeg, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...