iNtensimilla Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei. Har nå lakket min AMD Athlon 64 vifte, med Quick Fluorescerende Refleksgrønn. Sleevet også kabelen. Her er noen bilder fra prosessen(NOEN AV BILDENE ER USKARPE): Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det ble utrolig stilig. Har skaffet meg UV-lys selv og har tenkt på om jeg skal male viftene. Hvor fikk du tak i maling forresten ? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Det ble utrolig stilig. Har skaffet meg UV-lys selv og har tenkt på om jeg skal male viftene. Hvor fikk du tak i maling forresten ? 5491867[/snapback] Det var på lakk. Kjøpte det på OBS for 100 kr. Har også UV lakk hos Torshov og Mekonomen. Vil anbefale deg å lakke i steden for å male! Pen maskering! 5491895[/snapback] Takk Var bedre maskering på de to andre viftene jeg har lakket for litt siden. Denne maskeringen kom litt i veien på det ene viftebladet, så det ble en liten flekk uten UV lakk. Men dette ser man jo ikke mens vifta snurrer Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Å herregud, en flekk *se nøye etter* Klar over at det finnes en lov for sånne flekker, den loven går utpå at du aldri mer kan ha UV maling i besittelse, og alle fingrene må kappes av! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Å herregud, en flekk *se nøye etter* Klar over at det finnes en lov for sånne flekker, den loven går utpå at du aldri mer kan ha UV maling i besittelse, og alle fingrene må kappes av! 5491947[/snapback] Sier jo at jeg er klar over dette, og gir f... i det Er ikke synlig mens den snurrer uansett Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Ble bra det der Kan hende jeg kommer til å lakke noen av viftene mine med uv lakk i neste prosjekt Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Nice det der.. Må nok ha sånn lakk ja.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Ble bra det der Kan hende jeg kommer til å lakke noen av viftene mine med uv lakk i neste prosjekt 5492532[/snapback] Nice det der..Må nok ha sånn lakk ja.. 5492660[/snapback] Takk til dere begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå