ElvisOJ Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) hei Fikk meg LCD skjerm for noen dager siden. Den funker kjempebra og alt sånt, men la nettop merke til noe som jeg synes var litt merkelig. Når jeg scroller ned i tekster på forumet her blant annet ser jeg at litt av den svarte teksten henger igjen og ser hvit ut! Er dette normalt? Er helt ny når det gjelder LCD. Takker for svar Endret 24. januar 2006 av vyrm Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har "samme" skjerm, 930BF 19", som jeg fikk i dag. Har ikke tweaket så mye innstillinger enda, og tenkte ikke over det du nevner før nå. Men når jeg ser VELDIG nøye etter, så ser jeg det du beskriver. Veldig svakt med andre ord, må konsentrere meg for å se det. Kanskje det har noe med at skjermen er veldig lys, om du også kjører standardinnstillingene som jeg gjør nå? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har også den skjermen, og har ikke lagt merke til det i løpet av de 3 månedene jeg har hatt den. Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Har "samme" skjerm, 930BF 19", som jeg fikk i dag. Har ikke tweaket så mye innstillinger enda, og tenkte ikke over det du nevner før nå. Men når jeg ser VELDIG nøye etter, så ser jeg det du beskriver. Veldig svakt med andre ord, må konsentrere meg for å se det. Kanskje det har noe med at skjermen er veldig lys, om du også kjører standardinnstillingene som jeg gjør nå? 5491681[/snapback] Nei, har stilt litt på farger osv. btw; tror ikke instillingene har så mye å si Endret 24. januar 2006 av vyrm Lenke til kommentar
Boye Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvis det er scrolling som plager dere, hvorfor ikke skru av den myke jevne scrolling i Internet Explorer? Bare et forslag Det blir hakkvis scrolling, men (personlig mening) jeg synes det blir mer behagelig. Iallefall raskere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå