ericandre Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) hvordan skal jeg instalere cedega? har filen på skrivebordet men vet ikke hvordan jeg instalerer den, finner ikke noen programm jeg kan instalere med. Endret 24. januar 2006 av ericandre Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 fant en lite guide. guide har installert alle pakkene og lasta ned script fila. Now its time to come to the real stuff... Change to the location where the WineCVS.sh is lying and start it with: $ sh WineCVS.sh The script downloads with wget a archiv defaults.tar.gz with the need install scripts. After that you should see its installation menu. Select a profile ... follow the steps... ... done! Compilation and installation successful. hvor skal jeg legge .sh fila?? Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Compiling ... --------- Error log - file /home/ericandre/.WineCVS/sources/winex330/ErrorLog : --------- make[1]: Entering directory `/home/ericandre/.WineCVS/sources/winex330/winex/unicode' make[1]: `libwine_unicode.so' is up to date. make[1]: Leaving directory `/home/ericandre/.WineCVS/sources/winex330/winex/unicode' make[1]: Entering directory `/home/ericandre/.WineCVS/sources/winex330/winex/tools' make[2]: Entering directory `/home/ericandre/.WineCVS/sources/winex330/winex/tools/winebuild' make[2]: Nothing to be done for `all'. make[2]: Leaving directory `/home/ericandre/.WineCVS/sources/winex330/winex/tools/winebuild' make[2]: Entering directory `/home/ericandre/.WineCVS/sources/winex330/winex/tools/winedump' make[2]: Nothing to be done for `all'. make[2]: Leaving directory `/home/ericandre/.WineCVS/sources/winex330/winex/tools/winedump' make[2]: Entering directory `/home/ericandre/.WineCVS/sources/winex330/winex/tools/wmc' make[2]: Nothing to be done for `all'. make[2]: Leaving directory `/home/ericandre/.WineCVS/sources/winex330/winex/tools/wmc' make[2]: Entering directory `/home/ericandre/.WineCVS/sources/winex330/winex/tools/wrc' gcc -c -I. -I. -I../../include -I../../include -g -O2 -Wall -mpreferred-stack-boundary=2 -fno-keep-static-consts -D__const=const -fno-strict-aliasing -D__int8=char -D__int16=short -D__int32=int "-D__int64=long long" -D__WINE__ -D_REENTRANT -o newstruc.o newstruc.c newstruc.c: In function ‘handle_ani_list’: newstruc.c:740: error: invalid lvalue in increment newstruc.c: In function ‘new_ani_curico’: newstruc.c:851: error: invalid lvalue in increment make[2]: *** [newstruc.o] Error 1 make[2]: Leaving directory `/home/ericandre/.WineCVS/sources/winex330/winex/tools/wrc' make[1]: *** [wrc] Error 2 make[1]: Leaving directory `/home/ericandre/.WineCVS/sources/winex330/winex/tools' make: *** [tools] Error 2 Error in Make Try fixing the error based on the output above, and run the script again, without paramaters (Eg: WineCVS.sh) root@ericandre:~# har kommet til punkt 3 i instalasjonen. noen som vet hvordan jeg fikser dette problemet? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Ville hjelpt visst du sa vilken distro du bruker. Men visst du bruker en Debian versjon(t.d. Ubuntu) trur eg "sudo apt-get install make" vil hjelpe Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det er jo åpenbart at fyren har Make installert. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Om du bruker Ubuntu finnes det vel en .deb-pakke du kan installere som fungerer fint. Jeg husker ikke URL (noe siden jeg har hatt gidd/bruk for cedega), men Google kan vel hjelpe. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er jo åpenbart at fyren har Make installert. 5493460[/snapback] Sorry,var ikkje heilt våken i går. Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 har ubuntu instaleret. det finner en install pakke men det er 14 dagers prøve. holder på å instalere cvs versjonen da den er gratis. ingen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er jo CVS da, noen jobber sikkert med koden. Du får ta å fikse feilen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå