Gå til innhold

DFI eller MSI

kelmesport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Njaaaaa.....

DFI er jo sabla til HK i klokking har jo jeg hørt også.. Valgte istedet en MSI K8 Diamond med overklokking-tester som ikke ligna noe annet! Massevis av tester du finner på det i tillegg til mange andre funksjoner som bluetooth, WLAN, ++ :D Billig og greit var det også! DFI har vel nettopp kommet med s-ata2 på noen av hovedkortene sine, så det er vel kanskje bedre å sikte seg inn på istedet..

EDIT: Merk at det ikke er Plus utgaven jeg kjøpte... Skal til å teste klokkemulighetene på dette nå!

Endret av nollie
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har hatt både MSI nforce3 og nforce4 kort.Noe mer stabilt enn det skal en vel lete lenge etter.Når noen sier at MSI er ustabilt,har de enten ikke prøvd det,eller hatt et for flere år siden da de vel var noe ustabile.

Har ikke noe imot DFI jeg.Har akkurat kjøpt et LP UT nF4 SLI-D :)

Lenke til kommentar
Uten tvil DFI, i tillegg til gode klokke egenskaper, et utrolig support tilbud på nett.

Sjekk ut DFI tråden på HW.no eller dfi-street.com

5578892[/snapback]

Du kan jo også velge Ultra-D utgaven dersom du ikke skal kjøre SLI. Koster vel 1150,- hos netshop.

De gamle UD'ene kunne moddes til SLI, men vet ikke om dette er endret på.

Lenke til kommentar

Har også hatt noen MSI kort .

Gode kort men alle (inkl NF4 korta) lider av dårlig vrm's (mosfets for vcore/vdimm regulering) sammenliknet med DFI.

DFI har fjellstø volt regulatorer på sine NF4 kort (forutsatt skikkelig PSU) og er derfor overlegne til å presse cpuen til maksgrensen.

Lenke til kommentar

DFI-korta er nok bra, det betviler jeg ikke, men kanskje litt oppskrytt, eller hva?

Tror nok at MSI har kommet seg såpass oppover på kvalitet også nå at det er et bra kjøp det også, du får flere funksjoner og mere tilbehør, samt lavere pris på MSI-korta.

Hvis du ikke skal bedrive ekstrem overklokking, er det vel likesågreit med MSI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...