Dotten Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Topic sier vel det meste. Får error hele veien og jeg er ikke den eneste. Hva er det som foregår? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Samme problemet her. Kommer feilmelding når jeg laster "Siste meldinger". Noen ganger virker det, men da kommer det feilmelding når jeg prøver å åpne en tråd. Noen ganger virker det også... Og kanskje det til og med fungerer å sende denne meldingen? (Nei.. Ikke på første forsøk...) Feilmelding: ******************* Warning: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug in /home/ forum/www/auth.php on line 101 Warning: MySQL Connection Failed: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS- dependent bug in /home/forum/www/auth.php on line 101 An Error Occured phpBB was unable to connect to the database. Please check $dbhost, $dbuser, and $dbpasswd in config.php.Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug ******************* LeD Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Forumet har vært noe ustabilt i det siste ja. Ganske irriterende til tider. Har problemer med http://www.overklokking.no også.... Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Ja, jeg har merket det jeg og - det er noen bugs ute og går.... =/ Lenke til kommentar
Zink Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Neppe normalt vedlikehold, så det skal bli interessant å høre. Sidene ellers på nettet funker OK. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Sidene på nettet funker IKKE ellers ok... har vært innom en god del NORSKE nettsteder og alle er nede (bla sider som er hostet av Servethewold) enten hacking eller krasj...igjen! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. september 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Er du der Amund? Skulle gjerne likt å vite hva det er som foregår Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Dotten skrev (2002-09-13 12:21):Er du der Amund? Såklart :smile: Jobber på spreng med å få ting igang igjen, men feilen var ikke triviell å rette opp... Mvh, Amund Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. september 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Lykke til! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Håper det går fort før abstinensene blir for harde av tilfeldig tilgang til forumet. :sad: :sad: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 har store problemer på forumet ja...! håper du får fikset det, Amund. Lukke til! :smile: Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Virker ting bedre nå? Dvs. post en melding her dersom ting ikke virker... Mvh, Amund Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. september 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Funker nå. Får håpe det varer :wink: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 nå er det bra igjenn ja! :smile: Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Forumet virker iallfall bedre nå :smile: har forresten en teori som jeg ønsket å få bekreftelse på: Har Komplett.no fast vedlikehold på søndager? (Det bruker da å være umulig å gjøre noe på sidene deres....) Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Den 2002-09-13 12:56, The.Arisen.One skrev:Forumet virker iallfall bedre nå :smile: Rettelse: det virker som det skal (iallfall på min PC) :wink: Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Det kan jo hende komplett tar full-backup eller noe liknende fast på søndager. det er ganske vanlig. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Amund, kan dette problemet ha noe med den *fine* datoen det er idag? jeg greide faktisk å ta salto over styret på sykkelen min idag og traff en murvegg, og det er første gang jeg i det heletatt har tryna på sykkel på over 4 år...! vel, da drar jeg, skal til legen pga jeg murligens har knust noe i kneet mitt... :sad: *SVIR* Edit: har du byttet server eller noe? forumet er jo som et lyn nå... :smile: [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-09-13 13:06 ] Lenke til kommentar
tfheen Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Jannis-15 skrev (2002-09-13 13:05):Edit: har du byttet server eller noe? forumet er jo som et lyn nå... :smile: Som sagt, vi har fikset reklameserverproblemet. Samt flyttet hele reklamebiten vekk fra forumserveren. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 fikk denne feilmeldingen nå: Warning: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug in /home/ forum/www/auth.php on line 101 Warning: MySQL Connection Failed: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS- dependent bug in /home/forum/www/auth.php on line 101 An Error Occured phpBB was unable to connect to the database. Please check $dbhost, $dbuser, and $dbpasswd in config.php.Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå