CQL Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har en gammel maskin der HK nettopp gikk dukken, og behøver et nytt socket A HK, men det eneste jeg finner er mATX-kort. Vil dette kortet passe inn i et vanlig ATX-kabinett? kortet det er snakk om: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=41453 Takk på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) skal vel ikke være noe i veien for at det skulle gå bra.. er vel ikke større problem enn å flytte på avstands-skruene? Endret 24. januar 2006 av Keltern Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 De aller fleste ATX-kabinetter passer også mATX-hovedkort, om ikke alle. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 men det eneste jeg finner er mATX-kort. Vil dette kortet passe inn i et vanlig ATX-kabinett? Du er jo medlem av et fantastisk nettverk da! Velg 'PRISGUIDE' øverst i ruta, deretter 'hovedkort' - søk på 'socketA' og du får mange treff. Lenke til kommentar
CQL Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Ah, så bra Takk for raske svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå