PloKooN Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Heisann. Det går smertefritt å kopiere filer fra mobilen til pcen min. Men når jeg skal kopiere filer fra pcen til mobilen så får jeg en feilmelding; "Operasjonen kan ikke fullføres." Jeg bruker forøvrig Nokia Phone Browser til å filoverføring. Og ja, jeg har ledig plass på minnebrikka. Edit: jeg bruker Nokia PC Suite 6.1 og Nokia Connectivity Cable DKU-2 Drivers Hva kan være galt? Endret 24. januar 2006 av PloKooN Lenke til kommentar
PloKooN Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Prøvde likegodt å installere drivere og program på nytt. Under installasjonen av driveren til usbkabelen fikk jeg en ny feilmelding: "Programvaren du installerer har ikke bestått Windows Logo-testingen for å bekrefte kompabilitet med Windows XP." Merkelig... På drivercda til Nokia står det at programmene/driverne er kompatible med win 2000/xp Lenke til kommentar
PloKooN Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Bump. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Prøvde likegodt å installere drivere og program på nytt. Under installasjonen av driveren til usbkabelen fikk jeg en ny feilmelding: "Programvaren du installerer har ikke bestått Windows Logo-testingen for å bekrefte kompabilitet med Windows XP." Merkelig... På drivercda til Nokia står det at programmene/driverne er kompatible med win 2000/xp 5491535[/snapback] Hei Under installasjonen av driveren til usbkabelen fikk jeg en ny feilmelding: "Programvaren du installerer har ikke bestått Windows Logo-testingen for å bekrefte kompabilitet med Windows XP." Denne meldingen er ikke noe å bry seg om,jeg fikk den samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå