Gå til innhold

NGT Kundeservice, har egne nyheter!


Anbefalte innlegg

Kom hjem i dag, og kom så at nettet var nede, sjekket det jeg kunne selv, med å både ta strømmen og resette routeren, samt å prøve å aktivisere på nytt, ingenting hjalp.

 

Så da var det bare å ringe NextGentel og deres forventede lange vente tid. Det tok "bare" 25 minutter, og alt var fikset på 2 minutter (må legge til at dette faktisk er første gang jeg har ventet så lenge hos dem)

 

Jeg legger ikke inn en tråd her får å klage på vente tid eller noe sånt. Men mens jeg ventet hadde de vente musikk. Helt ok. Men så plutselig dukker det opp NGT nyheter. Når de begynner å lage nyheter for oss som venter, da begynner hele greiene å bli en liten vits nesten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, jeg har selv NGT - men skal bytte når jeg flytter; blir telenor. Jeg driter egentlig om jeg har 2 eller 20mbit så lenge linjen fungerer 100% og at de har god kundeservice.

 

Istedet for å bruke ressurser på å fixe responstiden (bedre bemanning osv). Så lager de altså nyheter på ventetelefonen.

Lenke til kommentar

Jeg går andre veien fra Coban.

Jeg får plutselig ikke 6mbit, jeg får ikke 3 som jeg skal ha men faktisk bare 700kbs. Linjen er nede par ganger om dagen (de nekter for dette) men kundeservicen er grei.

 

Søsteren min har NGT 6.5mbit som de kan gi der jeg bor (som ikke telenor kan), linjen hennes har ikke vært nede på over ett år og hun er fornøyd med kundeservicen hun har fått. Får se åssen det går, får nettet på Torsdag.

Lenke til kommentar
Jeg legger ikke inn en tråd her får å klage på vente tid eller noe sånt. Men mens jeg ventet hadde de vente musikk. Helt ok. Men så plutselig dukker det opp NGT nyheter. Når de begynner å lage nyheter for oss som venter, da begynner hele greiene å bli en liten vits nesten.

5491070[/snapback]

 

Er ikke helt sikker på hva du ville frem til med det der :hmm:

Ihvertfall.. nyhetene har de hatt så lenge jeg kan huske ihvertfall.. og sist gang jeg ringte var i fjor sommer en gang..

 

Hva mener du med at vitsen er vekke? skjønner ikke meninga med innlegget ditt i det hele tatt jeg :blush:

Lenke til kommentar
Bleh det er helt idiotisk å diskutere i de banene, om man skal ha 4 eller 6 feks.

 

Hvor mange ganger får du brukt linjen din 100% ?? Ganske få ganger.

5498690[/snapback]

 

Eller sånn ca hver dag fra 00:00 til 16:30?

Kansje ikke 100% hele tida, men laster som oftest ned en del store ting mens jeg sover å er på jobb

Lenke til kommentar

@ coban

 

Har IP-telefon hjemme hos oss, og vi er 3 stk som deler på linja.. Er nødt til å sette Netlimiter til å begrense bruken av båndbredde, selv når maskinen står og laster ned om natta, av hensyn til de andre som også er på linja. Båndbredda holder rett og slett ikke til fri nedlasting. Så kom ikke å si at folk ikke har bruk for 100% av linja si selv om du kanskje bare spiller BF2 på din 4 Mbit...

Endret av sssh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...