s_l_2 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har nettopp kjøpt hjemmekino anlegg til 8000kr, men jeg lurer på hvordan jeg skal plassere suben, noen sier jeg skal plassere den bak sofaen andre er ikke helt enige i det, er det noen som har god peiling på lyd her som kan si meg hvor jeg bør plassere suben? Jeg har en sony SA-WM50 sub. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=25043 Lurer ogsa om noen vet hvordan jeg får best ytelse u av denne ved å bare stille på volum o.l på skjølve suben, bler ikke helt ennig med meg sjølv om hva som er best. Lurer ogsa på om det er visse avstander jeg burde sette høyttalerane ifrå hverandre? bare gi meg masse goe tips viss dere vet mere nyttige ting om hjemmekino, er litt ny på denne fronten Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Kanskje du kan finne noe her. Edit: La til en guide Endret 24. januar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
s_l_2 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Takker, utrolig nyttig side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå