Gå til innhold

NetCom og USIM-kort (3G)


Anbefalte innlegg

Fikk i dag en epost fra min kjøre operatør NetCom i forbindelse med at jeg vurderer en 3G-telefon. Jeg spurte de hvor jeg kunne få et USIM-kort for å kunne bruke 3G-tjenestene deres. Dette kunne jeg få hos NetCom direkte, og ville da koste kr 236,- (...), eller hos en forhandler til kr 200,-. :mad:

 

Jeg synes dette er sprøtt av NetCom. De klager først over at ingen bruker 3G, og når først kundene ønsker det, tar de seg rått betalt, fordi kundene har fått et Sim-kort fra de som ikke er bra nok. De kan da vel ikke straffe oss fordi vi er trofaste kunder? :nei:

 

Det vil altså lønne seg for meg å gå over til Telenor Mobil, og få nytt simkort fra de med 3G. I tillegg har Telenor også en lengre gratisperiode for bruk av videotelefoni. :ermm:

 

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merklig.. Jeg fikk kortet mitt gratis, bestilte det samme dag som det ble åpnet. Gikk fint det.

 

Spørr hvorfor du må betale når de i starten ga de gratis til alle som ikke hadde USIM fra før. Nevn noe også om at du vurderer Telenor etc. så blir de nok mer behjelpelig.

Lenke til kommentar

De gikk jo ut i aviser og slikt rett før lanseringen og lovte at alle kundene skulle få dette gratis. Har dessverre ikke noe linker nå, men det er tråder på det i dette forumet vet jeg. Bare klipp og lim litt og send dette i en mail så får du se hva de svarer da.

Lenke til kommentar
Fikk nytt svar fra NetCom i dag.

De krevde som tidligere kr 200,-. Hvis de skulle sende det selv utenom forhandler, skulle de i tillegg ha betalt for frakten. Så da blir det nok ikke mer NetCom på meg, ettersom det da er like greit og økonomisk å bytte operatør.

5497030[/snapback]

 

Ring NetCom på 05050 og forklar saken, så får du simkort tilsendt gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...