Gå til innhold

ECS bærbar, baklyset har gått, noen som kan fikse

porchboy

Anbefalte innlegg

Jeg har en bærbar, merke ECS. fikser den for naboen, men han husker ikke hvor han har handlet den. Baklyset har gått og jeg trenger noen til å fikse det.

Noen som vet hvor man får handlet ECS laptoper eller vet om noen firmaer/butikker som fikser baklyset på laptoper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en bærbar, merke ECS. fikser den for naboen, men han husker ikke hvor han har handlet den. Baklyset har gått og jeg trenger noen til å fikse det.

Noen som vet hvor man får handlet ECS laptoper eller vet om noen firmaer/butikker som fikser baklyset på laptoper?

5490704[/snapback]

ta en dremel og skjær ut plasten på lokket og sett en bord lampe bak :p fiks ferdig baklys... kan bruke sol lys oxo... han vil garantert få bedre batteritid :p lol

oki til litt mer seriøst.. viss garantien ikke er gått lever den inn.. dessuten burde det gå på reklamasjons retten i følge kjøps loven som er på 5 år. viss den er eldre enn 5 år vil det koste mer en det smaker for en ny skjerm. mye rart som kan være galt med lysene.. det kan være strømforsyningsdelen som har gått. skal noe til at lysrørene har gått av seg selv... har han mistet den ned?..

Endret av DArkwIng
Lenke til kommentar

5490704[/snapback]

ta en dremel og skjær ut plasten på lokket og sett en bord lampe bak :p fiks ferdig baklys... kan bruke sol lys oxo... han vil garantert få bedre batteritid :p lol

5490729[/snapback]

oi, så morsom du er.

Lenke til kommentar

5490704[/snapback]

Det du kan gjøre er og sjekke om den lille "taggen" som blir slått ned når pcen blir lukket henger fast.

Jeg mistet baklyset mitt, men når jeg fikk ut den lille knappen som satt fast så fungerte det igjenn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...