pins Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Heisan,jeg skal slette alt som ligger på maskinen for å legge inn Windows XP på nytt. Er det noen som kan guide meg gjennom hvordan jeg gjør dette?Trenger jeg noen form for program,som evt. kan lastes ned, eller gjør jeg det uten? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Du trenger bare Windows XP-platen din. Lenke til kommentar
pins Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Vil da alt det som ligger på maskinen tidligere bli slettet hvis jeg legger det inn på nytt?Maskinen vil bli helt "ren" og det er kun Windows som ligger inne? Lenke til kommentar
Toern Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 ja. hvis du formatere hele harddisken blir den tom. og når du legger inn xp etterpå er det kun det som blir liggende inne... Lenke til kommentar
pins Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Me hvordan formaterer jeg harddisken?Trenger jeg noe program for dette eller gjør jeg det på en annen måte? Lenke til kommentar
Toern Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 du kan enten gjøre det fra oppstart. og så slette partisjonene. eller så kan du gå inn på min datamaskin og høyreklikke og deretter trykke formater. Lenke til kommentar
pins Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Tusen takk for tipsene! Har ett siste spørsmål,hvordan sletter man kun XP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå