Gå til innhold

Har et lite problem med Opera

Camron

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg oppdaterte Opera for en stund siden (altså lastet ned den nyeste versjonen etter en formatering)...

På min gamle Opera var det slik at jeg kunne minimere alle sidene jeg hadde oppe, bae ved å trykke på dem en gang..

Slik er det lenger ikke med min nye...

Jeg lurte på om noen visste hva jeg må gjøre om på innstillingene for at det skal bli slik den gamle var?

Takk :)

PS! Hvis jeg har forklart det dårlig, så si ifra, så kan jeg prøve å forklare bedre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke akkurat det jeg mente...

Man kunne liksom "minimere" alle sidene som man hadde oppe bare ved å trykke på "logoen" til siden (med "logoen" mener jeg boksen ved siden av krysset som hårek prater om")...

Man kunne minimere alt, så hadde man ingen sider oppe, så trykte man en gang til for å maksimere dem igjen...

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener. Benyttet det mye når jeg brukte opera for en tid tilbake. Kan ikke skjønne at de skal fjerne det. (ser på screenshots på hjemmesiden at det ikke er der lenger). Men det kan sikkert endres ved å forandre på noen innstillinger.

Lenke til kommentar
Skjønner hva du mener. Benyttet det mye når jeg brukte opera for en tid tilbake. Kan ikke skjønne at de skal fjerne det. (ser på screenshots på hjemmesiden at det ikke er der lenger). Men det kan sikkert endres ved å forandre på noen innstillinger.

5494146[/snapback]

Jepp, men problemet er at jeg ikke vet hvilken instilling jeg må gjøre om...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tools -> Preferences -> General -> Show close button on each tab

ta vekk haken, da funker det. man må desverre helt opp i hjørne for å lukke en side, men da slipper du å leite deg frem til hvilken tab du netopp var på vis du har mange oppe

Lenke til kommentar

Da jeg svarte det samme så sa du "Var ikke akkurat det jeg mente..."

Men så var det altså det likevel?

Innstillingen for dette er på Tools - Preferences, der finner du en checkbox som heter "Show close button on each tab".

5493066[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...