Camron Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei Jeg oppdaterte Opera for en stund siden (altså lastet ned den nyeste versjonen etter en formatering)... På min gamle Opera var det slik at jeg kunne minimere alle sidene jeg hadde oppe, bae ved å trykke på dem en gang.. Slik er det lenger ikke med min nye... Jeg lurte på om noen visste hva jeg må gjøre om på innstillingene for at det skal bli slik den gamle var? Takk PS! Hvis jeg har forklart det dårlig, så si ifra, så kan jeg prøve å forklare bedre... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Lurer på om du mener at du kunne lukke sidene med et kryss på hver tab? Innstillingen for dette er på Tools - Preferences, der finner du en checkbox som heter "Show close button on each tab". Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Var ikke akkurat det jeg mente... Man kunne liksom "minimere" alle sidene som man hadde oppe bare ved å trykke på "logoen" til siden (med "logoen" mener jeg boksen ved siden av krysset som hårek prater om")... Man kunne minimere alt, så hadde man ingen sider oppe, så trykte man en gang til for å maksimere dem igjen... Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Skjønner hva du mener. Benyttet det mye når jeg brukte opera for en tid tilbake. Kan ikke skjønne at de skal fjerne det. (ser på screenshots på hjemmesiden at det ikke er der lenger). Men det kan sikkert endres ved å forandre på noen innstillinger. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Skjønner hva du mener. Benyttet det mye når jeg brukte opera for en tid tilbake. Kan ikke skjønne at de skal fjerne det. (ser på screenshots på hjemmesiden at det ikke er der lenger). Men det kan sikkert endres ved å forandre på noen innstillinger. 5494146[/snapback] Jepp, men problemet er at jeg ikke vet hvilken instilling jeg må gjøre om... Lenke til kommentar
zerikz Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Vet ikke om det er dette du mener, men hvis du høyreklikker på en av tabbene, så kan du velge "arrange" og så "minimize all" eller "maximize all". Da blir alle vinduer minimert f.eks. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Ja, det er en måte å gjøre det på... Men da minimeres liksom alle vinduer som er oppe da...På måten jeg folkarer minimerer man bare de vinduene man ikke bruker, så har man resten oppe, ved hjelp av et enkelt tastetrykk... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Ingen som er pro i Opera instillinger da? Lenke til kommentar
mark Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Tools -> Preferences -> General -> Show close button on each tab ta vekk haken, da funker det. man må desverre helt opp i hjørne for å lukke en side, men da slipper du å leite deg frem til hvilken tab du netopp var på vis du har mange oppe Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Ahh, tusen takk mark, akkurat det jeg var ute etter! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Da jeg svarte det samme så sa du "Var ikke akkurat det jeg mente..." Men så var det altså det likevel? Innstillingen for dette er på Tools - Preferences, der finner du en checkbox som heter "Show close button on each tab". 5493066[/snapback] Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Hm, da jeg prøvde det for en stund siden virket det faktisk ikke på samme måte av en uvisst grunn...Skjønner ikke hvorfor... Men takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå