Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCn fryser i spill

Anbefalte innlegg

Processor: AMD Mobile 3200+

Hovedkort: ABIT NForce2 (internt lydkort disablet)

Skjermkort: NVidia 6800GT

RAM: 1GB OCZ

Lydkort: Creative Audigy

Strømforsyning: Chieftec 340W

Drivere: Alle de nyeste

I hvilket som helst spill, etter et tilsynelatende uregelmessig intervall (det kan gå 10 sekunder, eller 2 timer), så blir skjermen svart, lyden henger seg, og jeg må slå av PCn ved å holde inne Power knappen.

Dette er jo langt i fra bra for PCn, og det er rett og slett utrolig irriterende. Har prøvd mye forskjellig, disable - Antialiasing, EAX, all sound, special effects, osv.. Prøvd ulike oppløsninger, prøvd både Software og Hardware mixing av sound.

Ved oppstart av PC står det følgende, 'Secondary IDE channel no 80 conductor cable installed' (satte nylig inn en splitter ny 400GB SATA hdd), har dette noe å si? Har dette noen negativ effekt på PCn? I så fall, hva?

Håper noen her har gode forslag..

Mvh, Harald

Endret av Cainexavier
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nøyaktig det samme problemet.

Har nettopp formatert og installert de nyeste av alle drivere men det skjedde igjen. Det merkelige er at det startet en dag forrige uke uten at jeg kan huske å gjort noe forandringer med pc'n i det hele tatt.

Ang. strømforsyning så er jeg ikke helt sikker hva du vil vite men kjøpte dette Antec Sonata II Miditower, Svart m/450W Strømforsyning fra komplett.

Tommy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...