Deadringer Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 heisann. jeg har i det siste spilt endel cs:s med en kamerat, men da jeg skulle logge på steam i dag får jeg bare en feilmelding. "Warning: Steam is having trouble connecting to the servers". med denne waringen fikk jeg denne linken. jeg så igjennom der, og det er ingenting som tyder på at noe av det er problemet for meg. så derfor lurer jeg på om det er noen her som vet hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Mange har problemer idag, er nok ikke bare deg Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har også hatt problemer med steam i dag, hørte noe om at det var folk med telenor som hadde problemer...... men rykter er rykter Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 ja, jeg har telenor. men jeg har 2 stk. pc'er hvor begge har steam og det er bare den ene(gode pc'en som drar cs:s) som ikke får logget på. det går fint med den andre? noen som har forklaringer på den? jeg har foresten prøvd en reinstall Lenke til kommentar
@lbino Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det kan kanskje stemme det. Har canaldigital, og får ikke logget på hverken steam eller xfire. De hadde vel noe problemer i går også, og da spesielt med utenlandstrafikk tror jeg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 endte med at jeg sletta hl2 og steam. har installert på nytt og alt funker fint nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå