EDB Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hva er det jeg ser, rettere sagt ikke ser, All Saints day er borte fra IMDB. Noen fler som har lagt merke til dette, og vet hvorfor? Har ventet på denne filmen ganske lenge nå, så dette var en liten nedtur. Selvom jeg ikke hadde alt for høye forventninger til den, så var jo håpet der. Synes eneren var noe av det beste jeg hadde sett, og var litt redd for at sequelen skulle ødelegge dette bildet, men det finner jeg vel aldri ut nå.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det har vært så mye snakk om denne filmen, og alle intrigene, at jeg til slutt ga opp og sluttet å glede meg. Det ser ut som det var en god idé, da den ikke overraskende er blitt borte. Kanskje den dukker opp igjen, men jeg har hørt mye snakk om at det var så store problemer med rettigheter/osv at det ikke er store sjans for at vi får se enda en Boondock. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hva med å ta saken i egne hender Stefan? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Stefan, bare lag manus og stikk innom Trondheim, så skal vi fikse biffen som Deathie sa. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 La mei fååå væææme a'! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tror vi kan avskrive den filmen som en uoppfylt drøm, kanskje like greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå