MorteN2k- Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Nå er jeg ikke helt sikker på om jeg legger denne tråden på rett plass, men hvertfall.. Problemet mitt er at hvis jeg åpner ei mappe.. La oss si "Min Datamaskin", så er oppgavelinja og alt borte helt øverst hvis dere skjønner hva jeg mener. Det eneste som er der er den sølvaktige(Blå for de som ikke har gjort om fargen i XP) linja der det står "Min Datamaskin" og de minimer, maksimer og lukk ikonene.. Noen som vet hvordan jeg får tilbake oppgavelinja og det andre som er standard der? På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Toern Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 hjelper det å trykke F11 eller tenker jeg feil da? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Vises ikke verktøylinja og menysystemet? Kan du ta et bilde? Lenke til kommentar
MorteN2k- Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Nei dessverre.. Og forresten, når jeg trykka 11 fikk jeg fram addresselinja, men ikke de knappe til venstre (Hvis jeg f.eks er på Min Datamaskin, og vil gå rett til Mine Dokumenter, if you catch my drift), noen som har peil på det? Lenke til kommentar
Toern Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 ser du "knappene": fil, rediger, vis, verktøy, hjelp? eller er det de som er borte? Forstod det som at det var den ruta til venstre som var borte. den med systemoppgaver og hurtigtast til andre steder på datamaskinen din.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå