Steina Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har koblet til to skjermer og plages litt med at muspekeren skal forsvinne over til den andre hele tiden når jeg skal trykke på noe på siden av den ene skjermen Er det ikke mulig å fikse slik at jeg må trykke på noe for å skifte hvilken skjerm jeg vil ha muspekeren på e.l. ? Jeg tviler på dette, men jeg måtte bare spørre. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Lurer på det samme... En liten addisjon, når jeg spiller f.eks Generals ZH så går musa utenfor spillet og grafikken er fucka noen tips på dette? Forresten dette er vel feil underforum? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Prøv UltraMon, har alle du funksjonene du spør etter. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Forresten dette er vel feil underforum? 5490364[/snapback] Tja, men ikke helt, siden det er Windows vi snakker om Ok Ok, jeg innrømmer det.. Det er feil underforum Prøv UltraMon, har alle du funksjonene du spør etter. 5490399[/snapback] Skal prøve det ut, takk.. Du har det selv? Ingen problemer eller noe jeg må gjøre for at det ikke skal skape kluss for Windows? EDIT: Har fått det til nå, endelig For noen som lurer på hvordan man gjøre det, så legger jeg med URL til programmet + bilde.. URL: http://www.realtimesoft.com/ultramon/download.asp Bilde: Det var bare å dobbelklikke på ikonet ved klokken, og sette snarvei til den funksjonen. Endret 24. januar 2006 av Steina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå