Straffa Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) hva sier dere om dette spillet? jeg spilte en del på psp tid tilbake og det var ganske underholdene. har ikke fått altfor bra kritikk men samtidig så leser jeg på diverse forumer at det skal være bra kanskje jeg skal bare stikke innom ebgames og kjøpe det. kan jo bare levere det tilbake om jeg ikke liker det Endret 24. januar 2006 av avanore Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg synes RR er det beste xbox360 spillet. Jeg har solgt alle spillene mine untatt RR. Har kjøpt inn DOA4 i etteritd så jeg kan spille 2 player med broren min. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 kanskje jeg skal bare stikke innom ebgames og kjøpe det. kan jo bare levere det tilbake om jeg ikke liker det 5490240[/snapback] Bare levere det tilbake og få full pris eller nytt spill? Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 hva sier dere om dette spillet? jeg spilte en del på psp tid tilbake og det var ganske underholdene. har ikke fått altfor bra kritikk men samtidig så leser jeg på diverse forumer at det skal være bra kanskje jeg skal bare stikke innom ebgames og kjøpe det. kan jo bare levere det tilbake om jeg ikke liker det 5490240[/snapback] jeg synes spillet er knallbra,spiller hverdag.Synes denne er mye mere underholdende enn pgr3........sistnevnte synes jeg faktisk er kjedelig. Har vært en fiasko på LIVE så langt.......ikke fordi spillet er dårlig der men fordi jeg kun har sett amerikanere+japanere der........dvs lag. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 jeg synes spillet er knallbra,spiller hverdag.Synes denne er mye mere underholdende enn pgr3........sistnevnte synes jeg faktisk er kjedelig.Har vært en fiasko på LIVE så langt.......ikke fordi spillet er dårlig der men fordi jeg kun har sett amerikanere+japanere der........dvs lag. 5491146[/snapback] Hvis du har koblet PC-en din til 360en for å dele musikk vil du oppleve ekstreme mengde lag i RR6 på Live. Om du skrur av mediadelingen i Media Connect vil alt flyte fint. Lenke til kommentar
Big,fat, Scarface Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 kanskje jeg skal bare stikke innom ebgames og kjøpe det. kan jo bare levere det tilbake om jeg ikke liker det Er det bare å levere det inn å få alle pengene tilbake?? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Kjøp det!! Viss du likte det på PSP så har du ingenting å tape. Da er spillet for det. Der er det samme gamle gameplayet som man har i PSP versjonen bare her fynker det bare bedre. Grafikken har fått minus hos noen. Jeg synes at den ser meget bra ut. Kanskje ikke den beste på 360. Men et stort steg opp fra den gamle konsollene. Musikken er ikke noe serlig. men det fikser man med enten rippe musikk til hardisken eller ha connecta PCen gjennom nettverk og streame musikk..... Skal snart spillle det. Er så utrolig avhengighetskapendet. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) kanskje jeg skal bare stikke innom ebgames og kjøpe det. kan jo bare levere det tilbake om jeg ikke liker det 5490240[/snapback] Bare levere det tilbake og få full pris eller nytt spill? 5490936[/snapback] stemmer. du kan fint levere et spill tilbake så lenge dvd platen er ripefri. du kan velge mellom bytte til annet spill eller pengene tilbake. men som de sier i butikken, hvis de kjenner igjen personen fordi han/hun har byttet for mange ganger vil de ikke la han/hun bytte det. veldig bra at de gir oss den muligheten. spill det i 10 dager og bytt det eller få pengene tilbake Endret 24. januar 2006 av avanore Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 jeg synes spillet er knallbra,spiller hverdag.Synes denne er mye mere underholdende enn pgr3........sistnevnte synes jeg faktisk er kjedelig.Har vært en fiasko på LIVE så langt.......ikke fordi spillet er dårlig der men fordi jeg kun har sett amerikanere+japanere der........dvs lag. 5491146[/snapback] Hvis du har koblet PC-en din til 360en for å dele musikk vil du oppleve ekstreme mengde lag i RR6 på Live. Om du skrur av mediadelingen i Media Connect vil alt flyte fint. 5491196[/snapback] min 360 er IKKE koblet opp mot pc i det hele tatt.Sjekka i går kveld og det er noe bug........straks jeg velger online spilling så dropper frameraten som en stein......lagger til og med i menyene! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ingen NAt problemer i routeren eller liknende? eg sliter litt med min NAT som står på strict og slikt,tror eg skal ringe Internett-manen som vi kaller han i kåken Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ingen NAt problemer i routeren eller liknende? eg sliter litt med min NAT som står på strict og slikt,tror eg skal ringe Internett-manen som vi kaller han i kåken 5494748[/snapback] xbox360 er kobla direkte til adsl modem. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ingen NAt problemer i routeren eller liknende? eg sliter litt med min NAT som står på strict og slikt,tror eg skal ringe Internett-manen som vi kaller han i kåken 5494748[/snapback] xbox360 er kobla direkte til adsl modem. 5496314[/snapback] Hørt rykter om at hvis jeg bruker den orginale men dårlige composit kabelen så vil det slutte å lagge...... Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hørt rykter om at hvis jeg bruker den orginale men dårlige composit kabelen så vil det slutte å lagge...... 5507277[/snapback] Hvilken kabel du bruker fra Xboxen til TV'en har da ingen innvirkning på lag. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hørt rykter om at hvis jeg bruker den orginale men dårlige composit kabelen så vil det slutte å lagge...... 5507277[/snapback] Hvilken kabel du bruker fra Xboxen til TV'en har da ingen innvirkning på lag. 5507326[/snapback] bruker component kabel,poenget er at med denne kabel så er ikke pal50-60 valget tilgjengelig i option på 360.......noe som skal fixe lag Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) kanskje jeg skal bare stikke innom ebgames og kjøpe det. kan jo bare levere det tilbake om jeg ikke liker det 5490240[/snapback] Bare levere det tilbake og få full pris eller nytt spill? 5490936[/snapback] stemmer. du kan fint levere et spill tilbake så lenge dvd platen er ripefri. du kan velge mellom bytte til annet spill eller pengene tilbake. men som de sier i butikken, hvis de kjenner igjen personen fordi han/hun har byttet for mange ganger vil de ikke la han/hun bytte det. veldig bra at de gir oss den muligheten. spill det i 10 dager og bytt det eller få pengene tilbake 5492382[/snapback] Mulig de sier at de kan nekte deg det hvis du har byttet mange ganger, men det har de forsåvidt ikke lov til. Ikke så lenge det står at de har 10 dagers full bytterett. Har selv vært ganske aktivt på "byttefronten" og det har aldri vært noe problem. Synd at EB har som policy og ikke markedsføre seg, for det er tydeligvis få som vet om "tilbudene" de har ift bytterett m.m. Tror de kunne tjent mye på å få dette ut til allmenheten... Peronslig handler jeg kun der, da jeg alltid vil ha muligheten til å prøve spillene før jeg event. bestemmer meg for å beholder de Endret 30. januar 2006 av superted81 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 kanskje jeg skal bare stikke innom ebgames og kjøpe det. kan jo bare levere det tilbake om jeg ikke liker det 5490240[/snapback] Bare levere det tilbake og få full pris eller nytt spill? 5490936[/snapback] stemmer. du kan fint levere et spill tilbake så lenge dvd platen er ripefri. du kan velge mellom bytte til annet spill eller pengene tilbake. men som de sier i butikken, hvis de kjenner igjen personen fordi han/hun har byttet for mange ganger vil de ikke la han/hun bytte det. veldig bra at de gir oss den muligheten. spill det i 10 dager og bytt det eller få pengene tilbake 5492382[/snapback] Mulig de sier at de kan nekte deg det hvis du har byttet mange ganger, men det har de forsåvidt ikke lov til. Ikke så lenge det står at de har 10 dagers full bytterett. Har selv vært ganske aktivt på "byttefronten" og det har aldri vært noe problem. Synd at EB har som policy og ikke markedsføre seg, for det er tydeligvis få som vet om "tilbudene" de har ift bytterett m.m. Tror de kunne tjent mye på å få dette ut til allmenheten... Peronslig handler jeg kun der, da jeg alltid vil ha muligheten til å prøve spillene før jeg event. bestemmer meg for å beholder de 5521126[/snapback] har byttet en del spill der. det er ikke mange som vet om dette. jeg kjøpte ridge racer 6, men det var ikke noe for meg så jeg fikk pengene tilbake. betaler 599 på ebgames med 10 dagers bytterett anyday i stedet for 450-500 på elkjøp hvis jeg ikke er 100% sikker at jeg skal beholde spillet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Hvorfor er det ikke EB Games i Trondheim!! Testa forresten Ridge Racer 6 på Spaceworld i Trondhem i dag. Det skal jeg hvertfall ikke kjøpe! Var akkurat sånn som på PSP jo, bare litt høyere oppløsning. Grafikken var ikke noe spesielt bra syns jeg, PGR3 er bedre (var kanskje litt mer AA). Gameplayet var også akkurat som på alle andre Ridge Racer spill, men for all del, de som liker serien liker nok dette også! Endret 30. januar 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg bruker HD TV med COMPONENT CABLE. Testa både med 720p og 1080i. Ingen LAGG her i gården. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå