Gå til innhold

Har noen prøvd Apple iBook G4?

TomasK

Anbefalte innlegg

Ser etter en ny liten bærbar PC og tenkte jeg skulle være litt alternativ for en gangs skyld..

Har noen prøvd Apple iBook G4 med 12" skjerm? Tenker da på batterilevetid, støynivå, varmeutvikling (på selve maskinen når man har den i fanget), samt hvordan skjermkortet Radeon 9550 32MB yter til f.eks WoW spilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter med en i fanget nå. Har lånt en maskin av en kompis da jeg også er på jakt etter en ny maskin.

Støy - helt stille, ikke tendenser til lyd engang!;)

Batteri - Tror den holder i ca 3 timer?

Varme - Blir litt varm, ca som en vanligi laptop.

MEN, jeg tror nok jeg ender opp en med pc fordet. Rett og slett fordi jeg liker Windows bedre...

Lenke til kommentar

Jeg eier en iBook G4 800mhz som var første modell da iBook fikk G4 prosessor . Jeg har aldri hørt en eneste vifte starte ved vanlig bruk men jeg tror den har startet 1 eneste gang når jeg spilte litt Tony Hawk over lang tid .

Batteriet varer nok i området der hvor @kesse antyder ved bruk av Airport Extreme , bluetooth o.s.v men jeg tror at man nok kan oppnå mye bedre tid på tekstbehandlig og lettere ting .

Når det gjelder hvordan jeg opplevere varmen så vil jeg heller si at alle de maskiner som kjører Windows jeg har brukt har vert mye varmere på fanget en min iBook .

WOW derimot (vet nesten ikke hva det betyr engang) det kan jeg ikke kommentere da jeg ikke spiller og ikke har jeg 9550 i min maskin .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...