Sotnosen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har akkurat kjøpt meg en ny pc, shuttle faktisk, SN25P og geforce 7800og amd athlon xp 3700. denne pcen fungerte helt fint i 2dager men etter 2dager så funker det ikke å skru på datamaskinen, Viftene i pcen starter i 0,01sec også lyser den røde lampa vedsiden av prossesoren (DETTE SKJER hvis jeg kobler strøm til skjermkortet). MEN hvis jeg ikke kobler strømmen til skjermkortet så funker pcen, men da yter skjermkortet veldig mye dårligere. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvor stor er strømforsyningen din da 7800GTX krever jævlig mye og sørg for at strømkontakten ikke deler med andre enheter som krever mye strøm. Lenke til kommentar
Sotnosen Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 heya, det er 450watt og jeg har prøvd og koble rett fra hoved strømmen til skjermkortet. Jeg har prøvd uten og koble til strøm til hardisken&cdrommet. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) heya, det er 450watt og jeg har prøvd og koble rett fra hoved strømmen til skjermkortet. Jeg har prøvd uten og koble til strøm til hardisken&cdrommet. 5490214[/snapback] Kva er navnet på straumforsyninga og kor mykje amper(A) leverar den på 12+ railen? Endret 24. januar 2006 av Elensar Lenke til kommentar
Sotnosen Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 heya, det er 450watt og jeg har prøvd og koble rett fra hoved strømmen til skjermkortet. Jeg har prøvd uten og koble til strøm til hardisken&cdrommet. 5490214[/snapback] er ikke helt sikker på ossen strøm forsyning det er men her er URL til shuttlen! http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=49100# Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Mulig PSU ikke klarer å levere nok strøm i startøyeblikket, da disker og slikt trekker en hel del startstrøm. Når du da ikke plugger i power til 7800 kortet, trenger ikke PSU levere så mye akkurat da, og da starter maskinen. Tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå