Forumforumforum Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tror psu'n min er ødelagt .. Så jeg tenkte jeg skulle teste den i min gamle PIII pc.. den har ikke P4 kontakt.. så jeg koblet til den store greia til hk ? (hva heter denne ? ) og til hd osv.. den startet ikke! Puttet i gamle psu i PIII maskinen igjen.. det funket.. Skal det funke å putte i min mist i PIII pc'n ? uten P4 koblet til?! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 P3en din kan være sånn at den ike startes av hovedkortet, men det er en fast bryter montert på den. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 hva mener du ? ;P jeg hører det summer i både harddisk og vifter liksom ? har koblet til knapp til hket som jeg skrur på med, akkurat som på en "vanlig" pc Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Så det er ikke en ledning fra PSUen med en bryter på? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 bryter nei ? eneste forskjellen er at psu'n er svakere og ikke har den P4 kontakten.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 At du bruker den på hovedkort uten "pentium4 plugg" gjør ingenting. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Nei, fant det ut selv x] Da er det i hvertfall konstantert at min psu har gått til helv**te Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Nei, fant det ut selv x] Da er det i hvertfall konstantert at min psu har gått til helv**te 5495887[/snapback] Hvordan greier du å konkludere med at psu er ødelagt når du skriver dette tidligere i tråden?: hva mener du ? ;P jeg hører det summer i både harddisk og vifter liksom ? Tror du det er magiske krefter som får harddisk og vifter til å gå? Neida, det er strøm fra strømforsyningen som gjør det. Endret 25. januar 2006 av Yngvejos Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Kanskje at den gir strøm på kontaktene som går til harddisk o.l ? men IKKE til hovedkortet.. har alltid sett at cpu viften osv. går.. men ikke noe bilde.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Kanskje at den gir strøm på kontaktene som går til harddisk o.l ? men IKKE til hovedkortet.. har alltid sett at cpu viften osv. går.. men ikke noe bilde.. 5498111[/snapback] Da burde du begynne feilsøking på hovedkort, cpu og ram. Lenke til kommentar
Nuhvok Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvis du ikke har bilde er det den lille kontakten med to svarte og to gule ledninger som mangler. Sett inn denne du. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Altså, hva babler dere om ? Yngvejos, jeg har skrevet at jeg har funnet ut at psu'n er ødelagt! Nuhvok, jeg skulle prøve en psu på et PIII hk UTEN denne kontakten på kortet... Lurte på om jeg kunne gjøre det.. og det funket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå