Joachim_F Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 I Combat Task Force 121 må du kjempe mot marxistiske opprørere som truer med å skade amerikanske interesser. Les mer Lenke til kommentar
tåa Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Som om ikke spill er for amerikaniserte allerede. Dette er virkelig å gå for langt! Jeg er ingen sosialist, men slikt som dette provoserer likevel. Dessuten har ikke spillet noe som helst spennende å komme med. La oss håpe det blir kansellert pga. for lav intelligens blant utviklerne. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Som om ikke spill er for amerikaniserte allerede. Dette er virkelig å gå for langt! Jeg er ingen sosialist, men slikt som dette provoserer likevel. Dessuten har ikke spillet noe som helst spennende å komme med. La oss håpe det blir kansellert pga. for lav intelligens blant utviklerne. 5501563[/snapback] Gå for langt? Dette er da aldeles ikke å gå for langt. Er jo kun et klassisk amerikansk skytespill. Spillet ser forøvrig ikke interessant ut. Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 er så jævla typisk at kommunistene må svi, vi har reddet verden en gang og må tydelighvis gjøre det flere ganger Lenke til kommentar
tåa Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Gå for langt? Dette er da aldeles ikke å gå for langt. Er jo kun et klassisk amerikansk skytespill.5502189[/snapback] Det er noe med ordbruken jeg misliker. Når det handler om at kommunistene "truer med å skade amerikanske interesser", så opplever jeg det som svært liberalistfiendtlig. Slikt lager man ikke spill av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg