sonne Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 her har jeg spart og spart i månder for ny pc. for ca. en måned siden kjøpte jeg den http://www.multicom.no kampanje pc....... to uker senere kobles bredbåndet mitt opp. endelig, tenker skal jeg spille wolfenstein multiplayer!!! yeah!!!!! men hva skjer? først kan jeg ikke engang åpene spillet pga "can`t open gl" jeg oppdatere driveren, og det funker. men så kommer det største og mest irriterende av alt. spiller multiplayer wolf, så fort det blir mye action med skyting/airstrikes begynner lyden og hakke. grafikken henger hakker også. jeg fant ut at jeg har sis skjermkort og sis hovedkort. på spillet setter jeg performance på "set recommended" det hjelper lite.................................:sad: hva kan jeg gjøre for å spille rtcw "perfekt". må jeg bite i det sure eplet og kjøpe nytt skjermkort?? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 hvordan pc har du, specs? prøv å last ned nye drivere til alt, skjermkort lydkort, nyeste patch til wolfenstein osv. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Det SIS skjermkortet egner seg så vidt til minesveiper og kabal. Var det spill pc du skulle ha, så var ikke det kjøpet på multicom det beste akkurat. Men det burde gå an å sette inn et nytt grafikkort. Litt surt å måtte oppgradere en splitter ny maskin da. Lenke til kommentar
SiS 6326 Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 sis=piss kort hadde et 8 mb integrert sis kort en gang..var sååå nær ved å røske d ut av mashina og maltraktere det med noe stort og tungt. hvis du ikke har integrert kort, så går det bra å bytte det ut. Lenke til kommentar
sonne Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 amd xp2000+ 512 mb ddr 80 gb 7200 sis 315 64 mb skjermkort(dritt) win xp + alt det andre dvd, brenner osv jeg har oppgradert alle driverne til skjermkortet/lydkort pg patchen til wolfenstein. men det hjalp lite. jeg har tenkt og kjøpe meg nytt skjermkort, men hele hovedkortet er sis også...............................men det skulle vel gå bra?? Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 SIS hovedkort er rimelig bra det.. har et selv og det er dønn stabilt. Men sis skjermkort er ræva, med et mulig untak av den helt nyeste serien, de har kommt noenlunde bra ut som billig kort i tester...litt under GF4 MX. Du bør vel også vurdere ett lydkort om du bare brukter den inegrerte lyden, som mildt sagt suger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå